۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85352732
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۰ سارق سیم برق و کابل مخابرات در عملیات پلیس گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان گفت: در اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان سیم برق، تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات ۳۰ نفر دستگیر و ۸۵ فقره پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: در پی اجرای این طرح عملیاتی سه روزه در استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گیلان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده پلیسی و طی عملیات‌های جداگانه ۲۴ سارق و ۶ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: براساس تحقیقات صورت گرفته سارقان به ۸۵ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به همراه مالخران به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان عنوان و بیان‌ کرد: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

دستگیری ۵۹ نفر توسط یگان حفاظت گمرک گیلان

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری ۵۹ نفر توسط یگان حفاظت گمرک گیلان در ۹ ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ محمد حجتی اظهار کرد: یگان حفاظت گمرک گیلان در ۹ ماه گذشته نسبت به کنترل تردد ۱۰۶ هزار نفر و بیش از ۹۶ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا ۵۹ نفر به علت حمل کالاها غیرمجاز، قاچاق و ممنوعه دستگیر و پس از تشکیل ۷۲ فقره پرونده برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان از مردم خواست برای کمک به تولید داخل و رفع موانع تولیدی در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی یا تبادل کالا به صورت غیرقانونی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha