استاندار خراسان رضوی:مجتمع‌های صنفی و تولیدی در استان ایجاد می‌شود

مشهد -ایرنا-استاندار خراسان رضوی از ایجاد مجتمع‌های صنفی و تولیدی در استان خبر داد و گفت:مبتنی بر این مجتمع‌ها، کارگاه‌های متوسط و کوچک سازماندهی، توسعه و هزینه‌های آن‌ها کاهش می یابد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست قرارگاه صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه نیاز بازار کار استان «مجتمع‌های صنفی و تولیدی» است، افزود: بر این اساس مقرر شد، شهرک‌های صنفی و تولیدی «تخصصی-صنعتی» همچون شهرک تخصصی سنگ، شهرک تخصصی برق و الکترونیک و شهرک تخصصی فناوری ایجاد و بررسی آن تا تعبیه مکان آن‌ها و موضوعات پیرامونشانت وسط مشاور دنبال شود.

وی تاکید کرد: این نگاهی است که در سطح استان وجود دارد و بنا داریم در شهرستان‌ها و مشهد مقدس به شکل توسعه متوازن آن را دنبال کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به مصوبات این جلسه و تاکید بر ضرورت توسعه متوازن استان اظهار کرد: یکی از مسائلی که در قرارگاه صنعت، معدن و تجارت استان آن را دنبال می‌کنیم، توسعه متوازن استان مبتنی بر نیازها و ظرفیت‌ها است.

نظری با اشاره به ظرفیت فارغ التحصیلان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنا داریم اشتغال مبتنی بر نیازمندی‌های استان را فراهم کنیم. در این راستا ایجاد ظرفیت‌های شغلی مبتنی بر نیروی کار متخصص در استان و ساماندهی این افراد به همراه متخصصین مد نظر قرار دارد. بر این اساس کارآفرینان جوان دانشگاهی طی این قالب به نوعی در استان حمایت و سازماندهی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha