پلیس راهور: همدان نیازمند پارکینگ خودروهای سنگین است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به منظور پیشگیری از توقف و پارک کامیون در معابر درون شهری باید پارکینگ هایی برای خودرهای سنگین در این شهر راه اندازی شود.

سرهنگ ابراهیم فارسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس قانون، تردد و توقف خودرهای سنگین و کامیون ها در معابر درون شهری، خیابان و کوچه‌ها ممنوع است.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات شهروندان نیز برخورد با این قبیل وسائط نقلیه بوده که در راستای حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات مردمی طرح هایی اجرا و خودروهای متخلف اعمال قانون شدند با این وجود نیاز به پارکینگ خودروهای سنگین در همدان به شدت احساس می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: این نوع تخلف بیشتر در شهرک های حاشیه شهر شامل شهرک الوند، فرهنگیان و بهشتی رخ داده است.

پلیس راهور: همدان نیازمند پارکینگ خودروهای سنگین است

سرهنگ فارسی گفت: ممنوعیت توقف وسائط نقلیه سنگین شامل لودر، گریدر، بولدزر و میکسر نیز می شود و نباید شاهد توقف این قبیل وسایل نقلیه در مناطق مسکونی باشیم.

وی افزود: خودرهای حمل مصالح نیز تنها با دریافت مجوز از پلیس راهور ، مجاز به حضور و تردد در مناطق مسکونی هستند و در صورت نداشتن مجوز اعمال قانون می شوند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: یکی از دلایل حضور کامیون ها در سطح شهر نبود مکانی برای پارک وسیله نقلیه است که می طلبد نهادهای مسئول نسبت به ایجاد پارکینگ مورد نیاز خودرهای سنگین اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha