توزیع سه هزار و ۵۴۹تُن گوشت مرغ و ۱۳۰تُن گوشت گوساله در فارس

شیراز-ایرنا-مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه گوشت مرغ و گوساله منجمد در حال توزیع است،گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون میزان سه هزار و ۵۴۹تُن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۰تُن گوشت گوساله منجمد با هدف تنظیم بازار محصولات پروتئینی در این استان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، صمد رنجبری یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: قیمت مصرف کننده گوشت منجمد مرغ ۶۵هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت منجمد گوساله ۳۱۵ هزار تومان است و شهروندان برای خرید کالای مورد نیاز خود هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد و میزان گوشت ندارند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: میزان ۴۵۰ تن گوشت مرغ منجمد از تاریخ دهم دی ماه در سطح فارس در حال توزیع است و برنامه‌ریزی برای ادامه این روند تا پایان سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

او اضافه کرد: گوشت منجمد قرمز با ارز دولتی و از کشورهای برزیل، مالزی، مجارستان و کشورهای همسایه در حوزه CIS به استان فارس وارد می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس، محل توزیع این کالاها را فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و همچنین صنوف منتخب در قالب طرح هزار فروشگاه دانست.

رنجبری با اشاره به آمار توزیع کالاهای اساسی، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، میزان چهار هزار و ۹۸ تن انواع برنج هندی و تایلندی در ۹ مرحله و میزان سه هزار و ۱۲۷ تن شکر در پنج مرحله در قالب طرح تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی خانوار در سطح استان فارس توزیع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha