مهمترین اخبار کوتاه چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- کسب رتبه برتر فعال قرآنی چهارمحال و بختیاری در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، تشدید نظارت‌ها بر تبلیغات حوزه سلامت و برگزاری سومین رزمایش گروه جهادی در مناطق محروم شهرستان اردل از مهمترین خبرهای کوتاه فرهنگی اجتماعی چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه ۲۴ دی است.

به گزارش ایرنا، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، همزمان با اختتامیه چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، غلامحسین فاتحی توانست رتبه نخست کشور را در رشته معارف نهج‌البلاغه کسب کند.

فاتحی، معلم آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری و حافظ کل قرآن است که نزدیک به سه دهه در عرصه آموزش و پرورش نیروهای قرآنی در دارالقرآن‌الکریم فرخ‌شهر به فعالیت می‌پردازد. وی در مسابقات فراوانی شرکت کرده و بیش از ۲۰ مقام برتر کشوری را در کارنامه دارد.

تشدید نظارت‌ها بر تبلیغات حوزه سلامت استان

اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به تبلیغاتی که سلامتی مردم استان را تهدید می‌کند هشدار داد و اعلام کرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم، هرگونه تبلیغ برای مراکز درمانی خصوصی، اعمال زیبایی، رژیم درمانی و یا طب سنتی در کانال‌ها و گروه‌های خبری استان در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، باید با هماهنگی اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منتشر شود.

این اطلاعیه تاکید کرده است: سلامتی مردم خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی است و با افراد متخلفی که اقدام به تبلیغ محصولات و انجام عمل‌های زیبایی غیرمجوزدار می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

برگزاری سومین رزمایش جهادی در شهرستان اردل

سومین رزمایش مشترک گروه جهادی سازمان جهادکشاورزی در روستای لندی شهرستان اردل برگزار شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در همین خصوص گفت: در قالب این رزمایش خدمات مختلفی از جمله توزیع کمک‌های مومنانه از جمله آرد، شکر، سیب زمینی و میوه، خدمات زیربنایی از جمله پتانسیل‌یابی مناطق مستعد گیاهان دارویی و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، واکسیناسیون دام روستا و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی ارائه شد.

حسین برزگر افزود: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم از برنامه‌های کلیدی سازمان جهاد کشاورزی استان است و استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha