استاندار مرکزی: انتخابات مهمترین جبهه دفاع از انقلاب است

ساوه - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: انتخابات به دلیل برخی موقعیت‌ها و اتفاق‌ها مهمترین جبهه دفاع از انقلاب در برهه کنونی است.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه عصر یکشنبه در همایش بصیرتی فرماندهان و کارمندان در شهرستان ساوه اظهار کرد: اکنون کشور به واسطه شرایط بین‌المللی، حوادث مختلف، اقدام‌های معاندان در شکل‌دهی به اغتشاشات پارسال و جنگ ترکیبی، در حساس‌ترین شرایط طی ۴۴ سال گذشته قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه اکنون وارث جریانی قدرتمند هستیم که توانسته با موفقیت از موانع پیش روی خود عبور کند، یادآور شد: این موفقیت را مدیون ساختار پویای انقلاب هستیم که با تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای طراحی شده که هیچ بن‌بستی برای پیشبرد اهداف خود نداشته باشد.

دشمن به دنبال مدیریت افکار جامعه است

استاندار مرکزی، انتخابات را یکی از جبهه‌ها و راهکارهای عبور انقلاب از موانع پیش‌رو اعلام کرد و افزود: این جبهه هم اکنون در کانون توجه دشمنان قرار گرفته و به دنبال کاهش مشارکت ملموس مردم با مدیریت افکار و ادراکات جامعه هستند و در این مسیر برنامه‌های متعددی را نیز طراحی و پیاده می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن برای مدیریت ادراک جامعه به عنوان مهمترین اولویت خود همواره برنامه‌های خود را به دور از هر واقعیتی پیاده و اجرا می‌کند به طوری که مهم نیست چه خدمات گسترده‌ای برای رفاه، عدالت و امنیت در کشور انجام شده، بلکه القای احساس بی‌عدالتی، تبعیض و نبود رفاه در اهم برنامه‌های آنان است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه باید از حوزه فرهنگ‌ برای افزایش مشارکت جامعه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اقدام کرد، یادآور شد: شکل‌گیری قرارگاه‌های انتخاباتی با هدف امیدآفرینی در بین مردم و تقویت اعتماد عمومی یکی از راهکارهای دعوت مردم پای صندوق های رای است که دست‌اندرکاران انتخابات در شهر ساوه به دنبال ایجاد آن هستند.

وی اظهار کرد: دست‌اندرکاران در شهر اراک نیز به دنبال ایجاد مکان‌هایی هستند تا درخصوص اهمیت مشارکت و انتخاب اصلح با اولویت چهار محور مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در شهر با حضور صاحب‌نظران، فرهیختگان و معتمدان فعالیت کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به رونق برنامه‌های فرهنگی در شهر ساوه و سرآمدی این شهرستان در استان، اضافه کرد: هماهنگی و هم‌افزایی بین مردم و مسئولان موجب ارتقای شاخص‌های فرهنگی ساوه شده است و بسیاری از برنامه‌ها در تراز ملی بوده و سطح مخاطبان به طور فراگیر گسترش داده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این همایش با اشاره به اینکه نظام‌های مردمی نیازمند مشارکت حداکثری هستند، اظهار کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مهمترین مولفه‌های انتخابات است که همه آحاد جامعه باید برای تحقق آن تلاش کنند تا حضور حداکثری رقم بخورد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی افزود: دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان ساوه قرارگاهی تشکیل می‌دهند تا با هم‌افزایی همه‌ کنشگران، فعالان و فرهیختگان و صاحب‌نظران به دور از جانبداری، زمینه افزایش مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات امسال فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha