استاندار مرکزی: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای امیدآفرین نظام است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای امیدآفرین نظام و دولت مردمی است.

به گزارش ایرنا، « فرزاد مخلص‌الائمه» روز پنجشنبه در همایش اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، افزود: برای اولین بار اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی در استان مرکزی‌ شبانه‌روزی شده و نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در این دولت با قوت و در جای‌جای استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در دهه فجر با برپایی نمایشگاهی در استان با ۲ محور موفقیت‌های نظام اسلامی و همچنین توفیقات ۲ ساله دولت سیزدهم، این دستاوردها به صورت دقیق و هنرمندانه تبیین می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: ستاد انتخابات این استان بلافاصله پس از دستور وزیر کشور با هشت کمیته تشکیل شد و در ۶ حوزه اصلی و ۱۸ حوزه فرعی برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفت.

بهنام نظری افزود: جلسات متعدد تبیینی در راستای تحقق مشارکت حداکثری با حضور نخبگان سیاسی، ائمه جمعه، دانشگاهیان و هیات‌های مذهبی برگزار شده و پیوست بلافصل همه موضوعات در استان مرکزی، بحث انتخابات است.

وی بیان کرد: با نگاه به تقویت مشارکت موثر، در تمام شهرستان‌ها نشست‌های متعددی با حلقه‌های میانی، احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار با نگرش‌های مختلف برگزار شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در استان آماده است و بر اساس آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته، نقاط ضعف و قوت احصا شده است.

نظری گفت: در بحث عوامل اجرایی انتخابات به ویژه نمایندگان فرماندار، استفاده از نیروهای جوان، توانمند و با انگیزه مورد تاکید است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha