نامزدهای انتخابات مجلس در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی تبلیغات تلویزیونی خواهند داشت

مشهد- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات از ۱۲ حوزه انتخابیه در قالب شبکه های تلویزیونی محلی در ۱۹ فرکانس مجزا در این استان پخش می شود.

امیر فریدنیا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به زودی جلسه توجیهی با ۷۸۰ نامزد تایید صلاحیت شده برای بررسی نحوه استفاده از زیرساختهای تلویزیونی در بستر تلویزیون دیجیتال برگزار خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر شماری از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان توسط هیات نظارت استان تایید نشده در حال رایزنی با شورای نگهبان هستند و احتمالا شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده در استان افزایش پیدا کند.

دبیر ستاد انتخابات اضافه کرد: دوره آموزشی انتخابات با نمایندگان فرمانداران سراسر استان خراسان رضوی به زودی آغاز خواهد شد و مطابق زمان بندی صورت گرفته آموزش بقیه عوامل اجرایی نیز در بهمن ماه پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha