۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85354556
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجرای رزمایش «آرامش در شهر» در ملایر

۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85354556
اجرای رزمایش «آرامش در شهر» در ملایر

همدان- ایرنا- چهارمین دوره رزمایش «آرامش شهر» با حدود ۳۰ گروه انتظامی متشکل از ۱۵۰ نیروی فداکار فراجا با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر اجرا شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در آئین آغاز به کار چهارمین مرحله رزمایش «آرامش در شهر» اظهار کرد: احساس امنیت عمومی در جامعه به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای فراجا است.

«سلمان اسماعیلی» با بیان اینکه مردم نجیب و مؤمن نظام اسلامی به داشتن مجاهدانی همچون نیروهای فراجا افتخار می‌کنند، افزود: حضور نیروهای انتظامی در گرما و سرما و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و تقدیم شهدای والامقام در این راه مقدس، موید تلاش‌های صادقانه و بی‌شائبه آنها است.

وی اقدامات و عملکرد نیروی فراجا در این شهرستان را ستودنی خواند و بیان کرد: ما در شورای تامین شهرستان و در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی، خود را موظف به حمایت صد درصدی از نیروی خدوم فراجا می‌دانیم.

آغاز رزمایش «آرامش در شهر» در ملایر

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: نیروی فراجا در این شهرستان، در برابر همه برهم زنندگان نظم و امنیت و سوداگران مرگ با اقتدار ایستادگی خواهد کرد.

اسماعیلی گفت: این نه یک تهدید، بلکه پیامی مهم برای عناصری است که قصد ایجاد بی‌نظمی در جامعه را دارند و باید بدانند که ساطع شدن هر رفتار خلاف قانون از آنان، برخورد مقتدرانه و قانونی نیروی انتظامی را در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اجرای چهارمین مرحله رزمایش «آرامش در شهر» در این شهرستان، بیان کرد: این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در حاشیه شهر و اطراف محیط‌های آموزشی به اجرا درآمد.

سرهنگ «احمد ساکی» افزود: در این رزمایش تعداد ۵۵ نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار پنج کیلوگرم انواع موادمخدر، پنج هزار عدد قرص‌های غیرمجاز مواد مخدر، ۱۰ عدد وسایل استعمال موادمخدر، ۱۰ دستگاه ترازوی توزین و چند تیغه قمه و قداره کشف شد.

آغاز رزمایش «آرامش در شهر» در ملایر

وی بر عزم راسخ پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: طرح آرامش با هدف برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر تا پایان سال ادامه دارد و برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جدی و قاطعانه است.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: شهروندان می‌توانند برای همکاری و مشارکت در این طرح اطلاعات و گزارش‌های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر، از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایرنا؛ در این رزمایش معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر، جانشین گروه فنی مهندسی۴۳ امام علی(ع)، دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و شهرداری، اصحاب رسانه، ۳۰ گروه از نیروهای انتظامی این شهرستان و مشارکت یگان ویژه و پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان در ستاد فرماندهی انتظامی ملایر حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha