الرایه: آرمان‌های فلسطین در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی فریاد زده شد

تهران- ایرنا- روزنامه قطری نوشت: در دیدار ایران برابر فلسطین، هواداران عرب و غیر عرب یکصدا از مردم فلسطین و غزه حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال فلسطین و ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه چهار بر یک به سود یوزهای ایرانی به پایان رسید. سوای نتیجه این بازی، حمایت همه‌جانبه بازیکنان و هواداران از آرمان‌های فلسطین با تحسین رسانه‌های عرب زبان حاشیه خلیج فارس همراه شد.

روزنامه الرایه قطر با تمجید از اقدام ارزشمند هواداران در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی نوشت: یک حضور مردمی و تعامل عالی در این ورزشگاه شکل گرفت و حمایت خوبی از مقاومت و مردم فلسطین انجام شد. هواداران عرب و غیر عرب حماسه جدید در عشق خود به فلسطین را خلق کردند و با قدرت تمام پشت سر تیم فلسطین حاضر شدند. هواداران در این ورزشگاه با پرچم فلسطین و چفیه‌های مقاومت حاضر شدند. این حضور و حمایت مسوولان برگزاری مسابقات موجب شد تا این پیام به جهانیان مخابره شود فلسطین و آرمان‌های این کشور در جام ملت‌ها مورد حمایت هستند.

همچنین این حمایت‌ها پیامی قوی به جهان آزاد می‌دهد که فلسطین و آرمان آن در قلب همه آزادگان در سراسر جهان زنده است.

روزنامه الرایه در پایان گزارش خود نوشت: این نوع حمایت و تشویق فلسطینی‌ها یک نوع پیروزی برای آنان بود و نشان داد این حضور گسترده موید حضور آرمان فلسطین در وجدان همه ملت‌های آزاده است بود که پیام آزادگی را به همه جهان می‌رساند. جهانی که فلسطین در قلب آن است و آرمان فلسطین همیشه ثابت بود و نمی‌میرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha