۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85355001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار تفاهمنامه همکاری صنعت نفت با سازندگان داخلی منعقد شد

اهواز - ایرنا - در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات نفت خوزستان چهار تفاهمنامه همکاری شرکت‌های نفتی با سازندگان تجهیزات شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی به امضا رسید.

به گزارش ایرنا این تفاهمنامه‌های شامل تفاهمنامه همکاری شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه‌های مختلف با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خورستان، با شرکت لوله سازی اهواز و شرکت پترو ایران است همچنین تفاهمنامه همکاری دیگر میان شرکت نفت خزر با شرکت پتروایران منعقد شد.

تفاهمنامه‌های مذکور به منظور همکاری در زمینه توسعه میادین مشترک، محیط زیست، تولید و تامین لوله‌های بدون درز مورد نیاز میان این شرکت‌ها به امضا رسیده است‌.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب در آیین امضای این تفاهمنامه‌ها با سازندگان، صنعتگران، مراکز دانشگاهی و دانش بنیان گفت: این تفاهمنامه‌ها گامی مهمی برای رفع تحریم‌ها، افزایش درآمد ارزی کشور، پایداری و تثبیت تولید نفت موثر خواهد بود.

علیرضا دانشی آمادگی این شرکت را برای کمک به عملیاتی شدن و سرعت بخشیدن این تفاهمنامه‌ها اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد این تفاهمنامه‌ها هر چه زودتر به قرارداد تبدیل شوند.

همچنین مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان بر استفاده از همه ظرفیت‌های کشور در راستای افزایش تولید نفت و بهره برداری از میادین مشترک تاکید کرد.

عبداله عذاری‌اهواز شرکت پترو ایران را یکی از این شرکت‌های توانمند در زمینه حفاری تحت الارضی و سطح الارضی دانست و گفت: با توجه به این توانایی می‌توانیم با این‌تفاهمنامه و انعقاد قرارداد همه ظرفیت این شرکت استفاده کرد و در راستای اهداف افزایش تولید با استفاده از تکنولوژی روز بهره‌مند شد.

در نخستین روز نمایشگاه چهار تفاهمنامه همکاری شدکت‌های نفتی با سازندگان و صنعتگران بومی در محل نمایشگاه بین المللی اهواز منعقد شد.

این‌نمایشگاه که با حضور ۲۸۱ مجموعه نفتی از ۱۶ استان کشور روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی نفت اهواز افتتاح شد نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم‌مردم و صنعتگران و سارندگان‌تجهیزان نفتی دایر است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha