رژیم صهیونیستی اعتقادی به حقوق بشر ندارد

کیش- ایرنا - رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با اشاره به جنایات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش نشان داند که نه اعتقادی به حقوق بشر دارند و نه به تصمیمات مجامع بین المللی پایبند هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن اختری» روز دوشنبه در همایش «طوفان الاقصی» که در جزیره کیش برگزار شد، اظهار کرد: دولت‌هایی که امروز به پشتیبانی از رژیم صهیونیستی می‌پردازند، در جنایات غزه شریک جرم هستند و تاریخ هیچوقت این ننگ را فراموش نخواهد کرد.

وی عملیات «طوفان الاقصی» را حقیقتی انکار ناپذیر دانست و افزود: این عملیات حق مشروع مردم فلسطین بود و هیچکس نباید آنان را برای دفاع از خاک خود مقصر جلوه دهد.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید بر اینکه استقامت مردم غزه ستودنی است، بیان کرد: در حوادث اخیر بیش از یک هزار نظامی رژیم صهیونیستی با مقاومت مردم غزه نابود شدند که 250 نفر از آنان از مقامات ارشد نظامی بودند.

وی ادامه داد: ضربه‌های مهلکی به تجهیزات جنگی رژیم صهیونیستی وارد شده که آنان از ترس رسوا شدن، از بیان آن‌ها عاجز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین « اختری» جریان مقاومت را حاصل تفکر و اندیشه سلیمانی عنوان کرد و گفت: مقاومت با این اندیشه روز به روز قوی‌تر شد و امروز در برابر قوی‌ترین ارتش‌های جهان قد علم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha