طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را کیش و مات کرد + فیلم

سمنان - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان و مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم غاصب صهیونیستی را وارد فضای کیش و مات کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین شجاعی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان به خبرنگار ایرنا افزود: رژیم غاصب، کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی در مقابل شکست سنگین عملیات طوفان‌الاقصی به اقدام‌های افسارگسیخته دست زده است.

وی ادامه داد: پرتاب موشک‌ها به سمت رژیم اشغالگر در طوفان الاقصی تنها گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش درآورد و اقدام‌های اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی نشان از افسارگسیختگی حمله‌ها دارد.

شجاعی بیان کرد: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، برگرفته از منش و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گفته وی، طوفان‌الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به بیش از نیم قرن ظلم و ستم است که شکست سخت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و جبران این ضربه آسان نیست.

دبیر ستاد انتخابات استان و مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان همچنین از تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) این استان در راستای جهاد تبیین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۲ عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول ساعت‌های اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی‌نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، این روز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

پس از عملیات طوفان‌الاقضی رژیم غاطب و کودکش صهیونیستی با حملات هوایی به غزه، حتی بیمارستان‌ها را هم مورد هدف قرار داد و شمار زیادی از کودکان و مردم مظلوم به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha