چوب های قاچاق از پارکینگ منزل مسکونی در آمل سر در آورد

ساری-ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با اشاره به اجرای طرح ضربتی قاچاق چوب در این شهرستان گفت که در راستای اجرای این طرح چوب های قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی کشف شد.

علی اصغر اسماعیل زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ در هفته جاری، طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب توسط یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران - ساری و شهرستان آمل با مشارکت پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد.

وی ادامه داد: : روز گذشته در راستای اجرای یک مرحله از طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب ماموران پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی و یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان و سرجنگلبانی امام‌زاده عبدالله و شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ، بیش از ۱۰ مترمکعب چوب صنعتی قاچاق و ۱۰ تن هیزم قاچاق کشف و توقیف کردند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: علاوه بر کارگاه‌های چوب بری و مراکز دپوی چوب، بخشی از چوب قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی کشف شد و برای متخلفان پرونده تخلف تنظیم و به مرجع قضایی ارسال می شود.

وی با اشاره به اقدامات حفاظتی و شناسایی مخفیگاه متخلفان افزود: اجرای این طرح ضربتی در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و منطقه برای متخلفان حوزه منابع طبیعی ناامن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha