۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85158085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری باند قاچاقچیان چوب جنگلی در عباس‌آباد

۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85158085
دستگیری باند قاچاقچیان چوب جنگلی در عباس‌آباد

نوشهر - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران از دستگیری باند قاچاقچیان چوب آلات جنگلی در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری منطقه نوشهر، مهرداد خزایی پول گفت: پنج نفر از قاچاقچیان سابقه دار چوب و فرآورده های غیرمجاز جنگلی در یک عملیات غافلگیر کننده توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی، پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران و شهرستان عباس آباد دستگیر شدند.

وی با اشاره به ماموریت مشترک قرارگاه مبارزه با زمین خواری و پلیس امنیت اقتصادی استان و فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی در شناسایی و دستگیری اعضای این باند خاطرنشان کرد: این عملیات در راستای برنامه ریزی های انجام شده و جلسات متعدد با دستگاه های امنیتی و با حمایت های دستگاه قضایی استان و شهرستان و با حضور میدانی تیم های ضربتی از پلیس امنیت اقتصادی، فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی، عوامل حفاظت منابع طبیعی و انتظامی شهرستان انجام گرفت.

خزایی افزود: در این راستا سه دستگاه خودرو نیسان حامل چوب آلات قاچاق توقیف و سرنشینان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب یادآور شد: قاچاقچیان در تیررس مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارند و جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب ناامن می‌کنیم.

دستگیری باند قاچاقچیان چوب جنگلی در عباس‌آباد

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران تصریح کرد: با اجرای طرح تشدید مقابله با قطع غیرمجاز و قاچاق چوب‌های جنگلی یک گارگاه تبدیل چوب آلات قاچاق با حجم بیش از ۲۴ متر مکعب جنگلی و پنج مراکز دپوی چوب آلات غیرمجاز در این منطقه پلمب شدند.

خزایی پول با هشدار به سودجویان و قاچاقچیان چوب به گشت های مستمر و شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در طبیعت مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ گزارش دهند.

وی از پلمپ مراکز خرید چوب بری غیرمجاز خبر داد و گفت: باهماهنگی مراجع قضایی مراکز خرید چوب بری که اقدام به تبدیل و نگهداری چوب آلات جنگلی غیر مجاز نمایند پلمب خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha