اولین روستا بازار و میدان عرضه میوه و تره‌بار در قصرشیرین راه‌اندازی شد

قصرشیرین- ایرنا- روستابازار و میدان عرضه میوه و تره‌بار برای نخستین بار در شهرستان قصرشیرین به منظور عرضه مستقیم کالا با قیمت مصوب و در راستای رفاه شهروندان امروز سه‌شنبه در مراسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در این مراسم گفت: این مکان در محل پایانه مسافری قدیم قصرشیرین و در چندین غرفه برپا شده و اقلام اساسی مورد نیاز مردم مانند گوشت گرم، گوشت مرغ، میوه و سایر موارد مصرفی با قیمت مصوب و به منظور تحقق شعار سال و مهار تورم عرضه می‌شود.

«محمد نجفی» افزود: این مکان با همکاری شهرداری، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم و حذف واسطه ها و کاهش بار ترافیکی و مهار قیمت میوه و تره بار و همچنین دسترسی مناسب و مطلوب مردم به کالاهای مورد نیاز و اقلام مصرفی راه اندازی شده است.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: سهولت در دسترسی به انواع میوه و تره‌بار و کاهش قیمت و ارائه کالاها به قیمت درب کارخانه به مردم از اهداف راه اندازی این روستا بازار و میدان عرضه میوه و تره بار است و همه واحدهای صنفی می‌توانند با تخفیف ویژه در این مکان نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.

نجفی با بیان اینکه قصرشیرین شهرستانی گردش پذیر است و در ایام سال مسافران زیادی از سراسر کشور به این منطقه می آیند وجود میدان میوه و تره بار را یک اولویت دانست و گفت: ایجاد میدان میوه و تره بار یکی از مطالبه های اساسی و چندین ساله مردم قصرشیرین بود که اکنون محقق شده و با توجه به اینکه مکان پایانه مسافری قصرشیرین بلا استفاده بود این مکان با همکاری شهرداری برای برپایی میدان میوه و تره بار و روستا بازار اختصاص یافت.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha