۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85355824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایباد وجه خود را واریز کردند

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: ۷۲ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان وجه خود را تکمیل و واریز کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر از ۶ هزار و ۶۷۵ متقاضی در این طرح، هزار و ۷۱۴ نفر در شهرستان تایباد تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: برای پروژه نهضت ملی مسکن در تایباد پنج سایت، ۲ هزار و ۵۳۴ واحدی، یک سایت ۱۹۰ واحدی، ۲۲ واحد در یک سایت که ساخت آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود، سایت ۱۸ واحدی و یک سایت ۱۴ واحدی پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری تایباد با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی باید برای پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ اهتمام ویژه ای داشته باشند، اظهار کرد: برای ۱۰۰ درصد قطعات پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن تایباد پیش نویس پروانه ساخت از سوی شهرداری این شهر صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در راستای سرعت بخشیدن به روند مراحل ساخت واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ملی این منطقه، تاکنون فونداسیون ۲۵۸ واحد مسکونی ریخته شده است.

۷۲ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایباد وجه خود را واریز کردند

شیردل اضافه کرد: طبق برنامه زمانبدی اعلام شده تا پایان سال جاری فونداسیون ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان تایباد باید اجراء شود.

وی گفت: در این طرح ۱۷۸ نفر از خانواده های تحت پوشش بهزیستی و ۱۱۳ نفر از خانوارهای واجد شرایط در کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد تایید نهایی شده اند.

سرپرست فرمانداری تایباد با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین برنامه های پیش روی دولت سیزدهم است که به ثمر نشستن آن همت و تلاش همه دستگاههای اجرایی را می طلبد و به سرانجام رسیدن آن اُمیدآفرینی در بین مردم و تحقق اهداف دولت را به همراه دارد.

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تایباد در پنج سایت و در مجموع به مساحت افزون بر ۴۷ هکتار پیش بینی شده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha