کشف پنج تُن چوب جنگلی قاچاق در بابل

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی بابل از کشف پنج تُن چوب جنگلی در این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق محصولات عرصه های ملی و طبیعی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ علی داداش تبار روز سه شنبه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی ودرپی کسب خبر مبنی برجمع آوری و دپو چوب در منطقه جنگلی بندپی بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل دپو، ماموران انتظامی با همکاری ماموران جنگلبانی به محل اعزام شدند.

سرهنگ داداش تبار اضافه کرد: ماموران در بازرسی از محل دپو چوب، مقدار پنج تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند و در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بابل در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف تُن چوب جنگلی قاچاق در بابل

کشف پنج تُن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

همچنین فرمانده انتظامی بهشهر از کشف پنج تن چوب جنگلی قاچاق از چهار خودروی نیسان و سواری خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی با اجرای طرح های مراقبتی موفق به شناسایی چهار قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافگیرانه متهمان را در ایست و بازرسی این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو ها پنج تن و ۲۰۰ کیلو چوب قاچاق، فاقد هرگونه مجوز برداشت کشف کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha