۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85356429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۳ نفر دیگر به شهدای فلسطین افزوده شدند/ حمله ارتش اسرائیل به رفح + فیلم

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای عصر امروز (سه‌شنبه) از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به چند منطقه در نوار غزه و شهادت و مجروح شدن چند فلسطینی دیگر در این حملات خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، منابع خبری فلسطین بعد از ظهر امروز اعلام کردند که نیروهای امدادی و مردم ۱۳ شهروند فلسطینی را که درطول روزهای گذشته در بمباران اردوگاه المغازی در مرکز شهر غزه به شهادت رسیدند، از زیر آوار بیرون آوردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز همچنین به یک خانه در شهر رفح حمله کرد که در جریان آن شماری شهید و زخمی شدند. تعدادی از زخمی‌ها به بیمارستان النجار منتقل شدند.

همچنین منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی حملات توپخانه‌ای را به جبالیا البلد در شمال شهر غزه انجام داد.

این حملات توپخانه‌ای به چند خانه در مجاورت بانک فلسطین در جبالیا متمرکز بوده و چهار شهید و بیش از ۱۰ مجروح بر جای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و دومین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم اسراییل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم جعلی ضربات سهمگینی را از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha