۲۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85356481
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد امسال بهره برداری می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد در خیابان شریعتی تا پایان سال بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا رحمانی روز سه شنبه در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح اوایل تیرماه امسال آغاز شد و با پیگیری مسوولان و رفع مشکلات معارضان در مدت زمان رضایت بخشی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: عملیات زیرسازی این طرح به پایان رسیده و اکنون عرشه ها در حال اجراست، امیدواریم بتوان بزودی عرشه ها را تکمیل و قبل از پایان سال این طرح بهره برداری شود.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به لزوم آغاز عملیات اجرایی تقاطع امام رضا (ع) در مسکن مهر خرم آباد تاکید کرد: مانعی برای اجرای این طرح وجود ندارد و حضور در پروژه های شهری ، استفاده از تکنولوژی های جدید و ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قالب تهاتر و استفاده از سرمایه های غیرنقد و غیرمولد کارفرماها برای انجام طرح ها در دستور کار است.

رحمانی یادآور شد: در سریعترین زمان ممکن توافق عملیات اجرایی این طرح انجام و کلنگ زنی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح سد مخزنی تاج امیر در شهرستان نورآباد اضافه کرد: این طرح ایام دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از پروژه ۲ خطه کردن محور مواصلاتی توره - بروجرد بهره برداری و قسمت پایانی نیز آماده شده که به زودی بهره برداری خواهد شد.

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد امسال بهره برداری می شود

تمام طرح های اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا در لرستان فعال هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این بازدید گفت: تمام طرح های اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سطح لرستان فعال و در وضعیت مناسبی در حال اجرا هستند.

احمدرضا دالوند بیان کرد: پروژه راه آهن درود - خرم آباد ۱۹ کارگاه فعال دارد و در شرایط بسیار مناسبی در حال اجرااست.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان نیایش از مطالبات جدی مردم است، اظهار داشت: این طرح در زمان شروع دولت سیزدهم ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با حمایت های قرارگاه خاتم الانبیا هم اکنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تلاش می شود این طرح در سال های آینده تکمیل و بهره برداری شود.

دالوند با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تقاطع جاویدالاثر خرم آباد در وضعیت مناسبی قرار دارد، گفت: قرارداد این طرح ۱۸ ماهه است که اکنون پس از گذشت ۸ ماه از آغاز فعالیت امسال بهره برداری خواهد شد.

وی در خصوص تقاطع امام رضا (ع) در مسکن مهر نیز افزود: پس از انجام توافقات قبل از پایان سال کلنگ زنی این طرح آغاز خواهد شد.

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد امسال بهره برداری می شودتقاطع غیرهمسطح شهدای جاوید الاثر خرم آباد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار خرم آباد نیز در این بازدید گفت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار و کارفرما به لحاظ فنی و کیفی از عملیات اجرایی این طرح راضی است.

داریوش بارانی بیرانوند افزود: ۴۵۰ میلیارد ریال تاکنون به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پرداخت شده و حدود ۲۰۰ میلیارد ریال طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد و شهرداری خرم آباد در پرداختی های این طرح عملکرد خوبی داشته است.

وی اظهار داشت: پیشرفت ۷۵ درصدی این طرح بیانگر این است که این طرح پیش از موعد مقرر بهره برداری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha