۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی به پروژه های عمرانی لرستان اختصاص یافت

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی از ابتدای سال جاری تا آبان ماه به پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمانه حسن‌پور روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و تخصیص های ابلاغی استان اظهار کرد: این رقم برای طرح های عمرانی سفر سال ۱۴۰۰ رییس جمهور اختصاص یافت و پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز به زودی به پروژه‌های عمرانی دارای مصوبه سفر تزریق می شود.

وی افزود: پس از پایان سال مالی ۱۴۰۱ تاکنون نیز حدود پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تخصیص پروژه های عمرانی استانی هم دریافت شده که این تخصیص ها با اولویت پروژه های قابل خاتمه، دارای تعهد اما خاتمه یافته و موارد خاص نظیر پرداخت حقوق راهدارهای راهداری، محیط بان های منابع طبیعی و آبدارهای شرکت آب و فاضلاب توزیع شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان بیان کرد: علاوه بر این اعتبارات معمول، دستگاه های اجرایی اعتبار و تخصیص‌های دیگری همچون یک هزار میلیارد ریال مربوط به مسوولیت اجتماعی وزارت نفت را هم دریافت کرده‌اند که این موارد به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است.

حسن پور با اشاره به اینکه در میانه سال مالی ۱۴۰۲ قرار داریم تصریح کرد: امکان هیچگونه برگشت اعتباری در این مقطع وجود ندارد اما به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید شده است قرارداد پروژه‌های خود را منعقد نمایند و پرداخت به پیمانکاران را به اواخر سال مالی موکول نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha