بسیج پلیس موتورسوار برای مقابله با قاپ زنی‌های بازار شب عید

تهران بزرگ - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی پایتخت از بسیج و بکارگیری ۱۹۰ تیم موتورسوار برای مقابله با موبایل و کیف قاپی در ماه‌های شلوغ منتهی به پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مسعود مصدق روز چهارشنبه در جمع نیروهای این گروه ویژه، گفت: شرایط در ماه های آخر سال به دلیل تشدید فعالیت بازار و افزایش خریدهای شب عید از سوی مردم ویژه است و بطور طبیعی ماموریت‌های پلیس هم در این روزها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در این شرایط باید با همت مضاعف برای تامین امنیت و آرامش شهروندان که برای خرید در مراکز پر ازدحام تردید می‌کنند برنامه ریزی و تلاش کنیم که در این راستا تمامی امکانات خود را بسیج کرده‌ایم.

سردار مصدق با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: در همین راستا ۱۹۰ تیم موتور سوار به طور ویژه علاوه بر نیروهایی که به صورت مستمر گشت زنی می‌کنند، برای جلوگیری از کیف و موبایل قاپی در نظر گرفته شده است.

بسیج پلیس موتورسوار برای مقابله با قاپ زنی های بازار شب عید

وی یادآور شد: مکان یابی و زمان بندی خاصی برای این امر از طریق بررسی‌های میدانی در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم امنیت خوبی برای شهروندان در حوزه خرید شب عید ایجاد کنیم.

جانشین پلیس فاتب این را هم گفت که این طرح تا ایام عید ادامه دارد و امیدواریم با استقرار تیم ها و هوشمندی ماموران، روزهای پایان سال را با کمترین حادثه و با امنیتی خوب برای شهروندان تامین و سپری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha