۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85357429
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دادستان همدان: شاکیان پرونده "سلامت" به دادگاه مراجعه کنند

همدان- ایرنا- دادستان همدان با بیان اینکه پیگیر ماجرای "ع-سلامت" که متهم به چندین فقره تجاوز به عنف است هستیم،گفت: به منظور تسریع در روند رسیدگی به این پرونده هرچند که این مرجع قضایی اسنادی دارد، اما ضروری است تا خود شاکیان نیز مدارک شان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ حسن خانجانی موقر با قدردانی از ورود به موقع نیروی های حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان و سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات این استان در دستگیری سریع عامل تجاوز به عنف، گفت: همان گونه که در زمان بازداشت این متهم عنوان شده دستگاه قضایی به جد پیگیر اتهامات وارده است تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی با اشاره به مطالبات تعدادی از بانوان همدانی که امروز ۲۷ دی ماه در دادسرا حضور یافتند، افزود: درخواست های آنان با تمام جزییات شنیده شده و رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان نیز به طور مستقیم با آنان به گفت و گو پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب همدان تأکید کرد: هرچند که این مجموعه قضایی مستنداتی درباره پرونده سلامت جمع آوری کرده است اما بی تردید برای آن که پرونده سریعتر به نتیجه برسد، ضروری است تا خود شاکیان هم مدارک شان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان روز گذشته از دستگیری متهم به چندین فقره تجاوز به عنف بنام "ع-سلامت" با همکاری حفاظت اطلاعات دادگستری و سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha