۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85379496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان همدان: تخریب نامزدهای انتخاباتی رقیب، جرم است

همدان -ایرنا- دادستان همدان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان که به جای ارایه برنامه در فضای حقیقی و مجازی به تخریب رقیب می پردازند، برخورد می شود.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخابات و چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی، افزود: همچنین با نامزدهای انتخاباتی که با ارایه برنامه درصدد دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رأی هستند برخورد می شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عین قانونمداری از سوی دستگاه ها و نهادهای متولی علاوه بر آنکه مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می کند، زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی عنوان کرد: جوانان و به ویژه دانشجویان می توانند شرایط مساعد ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را با اقدامات ابتکارانه فراهم کنند.

دادستان همدان افزود: انتظار می رود نهادها و دستگاه های متولی در برگزاری جلسات و نشست های تبیینی در حوزه انتخابات بهتر و بیشتر وارد عرصه شده و شهرداری ها فضای شهری را مهیای این نشاط انتخاباتی کنند.

خانجانی موقر با اشاره به اینکه بارها به مدیران دستگاه های اجرایی تذکر داده شده که از همراهی با نامزدهای انتخاباتی اجتناب کنند، تصریح کرد: این اقدام از سوی برخی مدیران انجام گرفته که هشدارهای لازم به آنان داده شده و در صورت تکرار پرونده قضایی برایشان تشکیل می شود.

وی تاکید کرد: بررسی تخلفات و ارایه گزارش این تخلفات به مرجع صالح قضایی بر عهده هیأت های اجرایی است که تاکنون گزارشی از آنها نداشته ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha