سارقان موبایل در جنوب تهران با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای خیابان فدائیان اسلام و کشف گوشی مسروقه با تلاش ماموران یگان ضربت این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته در راستای اجرای طرح مقابله با سارقان جرائم خشن عوامل یگان عملیاتی ضربت درحال پوشش دهی انتظامی محور شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام بودند.

وی افزود: ماموران انتظامی در محدوده فروشگاه نجم یک دستگاه موتورسیکلت هندا ۲ ترک که خیابان را به صورت یکطرفه درحال عبور بود را مشاهده کردند که ناگهان ترک نشین از موتورسیکلت پیدا و به سمت سرنشین خودرو پارک شده که درحال صحبت با تلفن همراه بود رفته که در این حین ماموران یگان ضربت سریعاً وارد عمل و عملیات دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با شلیک ۲ تیر هوایی زمین گیر و دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به کشف یک دستگاه تلفن همراه مسروقه از کوله پشتی همراه سارقان اضافه کرد: پس از تماس تلفنی با مالباخته اظهار داشت یک ساعت قبل گوشی را در محدوده ترمینال جنوب به سرقت بردند که مالباخته به کلانتری ۱۳۱ شهرری دعوت و متهمان به همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به انجام تحقیقات فنی و تخصصی در کلانتری ۱۳۱ شهرری یادآور شد: سارقان ۱۸ و ۲۳ ساله که تحت تعقیب پایگاه های پلیس آگاهی تهران بودند به بیش از ۱۰ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف در جنوب تهران و شهرستان ری اعتراف و تاکنون بیش از ۶ مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha