۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبر: 85204739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان کار زورگیران بوستان آزادگان ری

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبر: 85204739
پایان کار زورگیران بوستان آزادگان  ری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ زورگیر بوستان آزادگان در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری در ساعت ۲۳:۰۰ بیست و دوم مرداد امسال در بوستان آزادگان بزرگراه امام علی بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری دولت آباد قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل سرقت و بررسی صحنه وقوع جرم مشخص شد سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت طرح کلیک با پلاک کج شده و با استفاده از قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو و لباس های قرمز و سفید در چند نقطه از پارک اقدام به زورگیری از شهروندان نموده و سریعاً از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات مشخصات سارقان از طریق مرکز پیام در اختیار عوامل گشت قرار گرفت که پس از حدود سه ساعت عوامل گشت کلانتری سوژه مورد در نظر را درحال حرکت به صورت خلاف جهت در اتوبان امام علی (ع) در حال حرکت بودند مشاهده و نسبت به متوقف کردن آن اقدام می کنند اما سارقان بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری می شوند.

وی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز در اتوبان امام علی (ع) خاطرنشان کرد: پس از طی مسافتی متهمان که توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند ماموران چند تیرهوایی شلیک کرده و سپس با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک موتورسیکلت را مورد هدف گلوله قرار می دهند و بدین ترتیب در یک عملیات پلیسی هر ۲ سارق که با رها کردن موتورسیکلت در حال متواری شدن به صورت پیاده بودند دستگیر کردند.

طرهانی گفت: با توقیف موتورسیکلت در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و پنج روز قبل در مشیریه سرقت شده است.

این مسئول افزود: در بازدید از صندوق زیر موتور یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه، ۲دستگاه ضبط خودرو، ۲دستگاه تلفن همراه، پنج عدد سیم کارت، تعدادی مدارک هویتی غیر، سه کیف پول و مقادیری وجه نقد کشف شد که با توجه به سرقت های اعلامی، مال باختگان به کلانتری دعوت و هر پنج مالباخته متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به تکمیل پرونده و پایان تحقیقات خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات بیشتر و بررسی دیگر ابعاد پرونده به پلیس آگاهی شهرستان اعزام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha