معاون وزیر کار: ۹ طرح ورزشی کارگران در دولت سیزدهم بهره برداری شد

بجنورد-ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۹ طرح ورزشی ویژه کارگران کشور با هدف توسعه ورزش در میان این قشر طی عملکرد دولت تکمیل و بهره برداری شد.

محمد چکشیان روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی در اسفراین به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹ طرح ورزشی و تفریحی دیگر ویژه کارگران کشور آماده بهره برداری است.

وی افزود: ۱۸۶ مجموعه ورزشی شامل بیش از ۴۶۴ مکان ورزشی کارگران و پنج مجموعه ورزشی تفریحی و اقامتی در سطح کشور برای توسعه فعالیت های ورزشی و ارتقای سطح نشاط اجتماعی کارگران در حال فعالیت است.

چکشیان درباره فعالیت ورزشی کارگران گفت: پیش از دولت سیزدهم کمتر به مسابقات ملی کارگران توجه می شد اما تاکنون پنج مسابقه ملی کارگری در رشته های مختلف دارت، فوتسال، وزنه ‌برداری و والیبال برگزار شده است.

کمک ۵۵۰ میلیارد ریالی دولت به ورزش کارگران

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ورزش کارگری دارد و در این زمینه ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فعالیت های ورزشی کارگران خراسان شمالی کمک کرده است.

چکشیان افزود: دولت در سفر به خراسان شمالی ۴۰۰ میلیارد ریال برای ورزش کارگران این استان مصوب کرد علاوه بر آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ۱۵۰ میلیارد ریال در این باره مساعدت کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم حمایت های ارزشمندی از کارگران دارد، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کارگران، تلاش برای بهبود وضعیت معیشت این قشر، راه اندازی و افزایش خانه‌های بهداشت کارگری بخشی از خدمات ارزنده دولت به جامعه کارگری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر ۲ روزه به خراسان شمالی ۲ طرح ورزشی را افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha