آغاز تحویل دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی انتخابات در تالش

تالش - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات تالش از آغاز روند تحویل دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی به بخش ها خبر داد و گفت: تاکنون این دستگاه‌ها به سه بخش شهرستان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه سه شنبه "ایرج موذن" در حاشیه روند تحویل دستگاه های احراز هویت الکترونیکی به بخش های تابعه شهرستان با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات، اظهارکرد: در تلاش هستیم که تمام شرایط برای اجرایی شدن این راهبردی‌های مهم فراهم شود و با دستگاه‌های مسئول توافقات لازم در شهرستان انجام شده است.

موذن با تأکید بر تسریع در تقویت زیرساخت‌ها در بخش‌ها در شعب اخذ رأی، افزود: برای انتخابات ۱۱ اسفند ۲۵۷شعبه اخذ رای در شهرستان پیش‌بینی شده و در این راستا همه دستگاه‌های احراز هویت آماده تحویل است و روند تحویل آن آغاز شده است.

وی با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های شهرستان برای پشتیبانی از ستاد انتخابات شهرستان تالش، ادامه داد: مطابق با قانون دستگاه‌ها و نهادها در تأمین تجهیزات و امکانات شعب اخذ رأی نقش دارند و باید توجه داشت که برگزاری خوب انتخابات و تسهیل در روند اخذ رأی رضایت مردم و مشارکت بیشتر را درپی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha