مطبوعات ۲۸ دیماه ۱۴۰۲ شیراز/از نوسازی بافت فرسوده تا نمایشگاه محصولات عشایری

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز پنجشنبه ۲۸ دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۷۴ صفحه جنوب خود در گزارشی به موضوع ضرورت نوسازی بافت فرسوده و ارائه تسهیلات به ساکنان پرداخته و عنوان ‘رخت نو بر تن شهر’ را برای این مطلب خود برگزیده است.

چشم انتظاری ۴۷ بانوی دربند برای دیدن آزادی، معرفی برگزیدگان نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار شیراز، برگزاری غرفه دائم نمایشگاه محصولات عشایری در شیراز، آغاز به کار تخصصی ترین پردیس سینمایی شیراز همزمان با جشنواره فجر از دیگر عناوینی است که این روزنامه در صفحه نخست خود منتشر کرده است.

روزنامه سبحان دیگر دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۶۱۹۹ خود به سهم هشت درصدی کمربندی شیراز از تصادفات فارس اشاره کرده و همچنین عنوان جریمه ها بازدارندگی ندارد را به نقل از فرمانده انتظامی فارس منتشر کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۶۰ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: آمادگی شیراز برای پذیرش پیشنهادهای سرمایه گذاران، جلوگیری از پیشروی فرونشست بر آثار جهانی، تعریف و اجرای ۵۰ میلیارد تومان پروژه شهری ارزشمند است به نقل از استاندار فارس، ۴۱۵ زندانی فارس آزاد شدند، دوره روزنامه نگاری انرژی به همت صنعت برق فارس برگزار شد و فوت ۶ نفر بر اثر واژگونی پراید در حوالی سپیدان.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۷ خود به مطالبی همچون شکسته شدن قفل پروژه زندیه، پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری های فارس نه نقل از مدیر کل دفتر شهری استانداری و از تمام ظرفیت های قانونی برای کمک به صنعتگران استفاده می کنیم به نقل از مدر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس اشاره کرده است.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۲۸ خود عناوینی همچون احیای قنات سعدی با حضور یک گروه زبده، نرخ خرید تضمینی گندم اصلاح شود به نقل از رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، مسئولان به فکر اشتغال ورزشکاران حرفه ای باشند، به دنبال توازن عرصه و تقاضا و رونق تولید هستی و آموزش مهارت اقتصادی در منظومه‌های روستایی به نقل از مدیر کل بنیاد مسکن فارس را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha