تشکیل قرارگاه رسانه ای انتخابات در شهرستان خرم بید

شیراز - ایرنا - زنجیره اطلاع رسانی روابط عمومی های ادارات و رسانه های رسمی و محلی با محوریت دهه مبارک فجر و انتخابات در دستور کار شورای روابط عمومی خرم بید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار خرم بید شامگاه چهارشنبه در نشست شورای روابط عمومی های ادارات و نهاد های شهرستان با اشاره به اینکه در عصر جدید جایگاه روابط عمومی بسیار مهم و اثرگذار است گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در فعالیت روابط عمومی متبلور می‌شود.

محمد هادی رحیمی افزود: روابط عمومی یک هنر است که باید با ارایه گزارش عملکرد به هنگام و درست ذهن مخاطب را بسازد و تصویر روشن و شفاف از اقدامات و عملکرد مجموعه دولت به آحاد مردم ارائه دهد .

رحیمی تصریح کرد: ارایه به موقع اخبار و گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در واقع جهاد تبیین و روایت سازی از اقدامات و اقناع افکار عمومی است که می تواند در امید آفرینی و اعتماد سازی آحاد جامعه موثر باشد که مجموع این اقدامات در رقم زدن حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو موثر است .

در این نشست بر نقش و عملکرد روابط عمومی ها در زمینه سازی مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات با اهتمام به انعکاس خدمات ارائه شده نظام به مردم به دور از بزرگ‌نمایی و تولید محتوا و اخبار امید آفرین در سطح جامعه، جهادتبیین و انعکاس به موقع اقدامات و دستاوردها، پاسخ به شبهات و پیگیری انتقادات سازنده و رفع گره های ذهنی و اهتمام به تحلیل و ارائه راهکار حل مشکلات و مسائل مزمن شده در سطح شهرستان تاکید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha