فرماندار گراش: هیات های اجرایی و نظارت زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان گراش استان فارس گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت با ایجاد اعتماد و افزایش آرامش در جامعه، زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده، سه شنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات با اعضای هیات های اجرایی و نظارت این شهرستان، ضمن تاکید بر لزوم تعامل هیات های اجرایی و نظارت افزود: انتخابات از جلوه‌های درخشان مردم سالاری دینی و تقویت کننده مردم سالاری دینی است و موجب ارتقای جایگاه و اقتدار نظام در عرصه‌های بین المللی خواهد شد.

او ادامه داد: انتخابات در جمهوری اسلامی بر مبنای نظرات و تفکرات مردم است و سرنوشت آینده کشور به دست مردم تعیین می‌شود و یکی از ویژگی‌های مکتب و فلسفه سیاسی حضرت امام خمینی (ره) نیز این است که باور عینی، عملی و اعتقادی به نقش‌آفرینی مردم داشت.

وی گفت: پایه و اساس شکل گیری جمهوریت، مشارکت مردم در انتخابات است و رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

فرماندار گراش: هیات های اجرایی و نظارت زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند

فرماندار گراش افزود: تحقق چهار مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات در گرو افزایش بیش از پیش تعامل و همکاری مجریان و ناظران انتخابات است.

فرماندار گراش، توطئه دشمنان را فرمایشی جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات دانست و ادامه داد: دشمن می‌خواهد مقبولیت و مشروعیت نظام را با حضور کمرنگ مردم در انتخابات زیر سئوال ببرد و لذا می کوشد تا انتخابات اسفندماه امسال را فرمایشی جلوه دهد.

طاهرزاده، با اشاره به موافقت شورای نگهبان با برگزاری الکترونیکی انتخابات در گراش افزود: برای برگزاری انتخابات به این شیوه در شهرستان آمادگی کامل داریم.

رعایت بی طرفی مد نظر عوامل اجرایی انتخابات باشد
رئیس دادگستری شهرستان گراش هم، انتخابات اسفند ماه را بزرگترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور در سال جاری دانست و گفت: عوامل برگزاری انتخابات با رعایت کامل بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه جانبداری از فرد یا گروه، زمینه حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات را فراهم کنند.

عباس شریعتی افزود: رعایت قانون و اخلاق دو مقوله اساسی در انتخابات است و تمکین نکردن به قانون و تخطی از آن هرگز پذیرفتنی نیست.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha