تشکیل شورای اندیشه‌ورز آموزش و پرورش فارس با موضوع انتخابات 

شیراز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تشکیل هیات اندیشه‌ورز این اداره کل با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو خبر داد و گفت: این سازمان تلاش می‌کند برای برگزاری با شکوه انتخابات ۱۱ اسفندماه، همه امکانات خود را مهیا کند.

به گزارش ایرنا، محمد خلیل عسکری در نخستین نشست شورای اندیشه ورز آموزش و پرورش فارس با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: هیات اندیشه ورز آموزش و پرورش فارس با هدف تقویت مشارکت انتخاباتی بویژه در میان معلمان، دانش اموزان و اولیای آنها، تشکیل شد.

وی تاکید کرد: عسکری تصریح کرد: برنامه هایی که در این هیات درخصوص زمینه سازی مشارکت حداکثری ارایه می شود باید منسجم و بی نقص باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: دهه فجر یک فرصت برای تبیین اهمیت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری در این رویداد سرنوشت‌ساز است در این ایام دستاوردهای آموزش و پرورش در مسیر تحول به نمایش بویژه دانش اموزان و معلمان گذاشته می‌شود.

عسکری ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت بی بدیل رسانه و فضای مجازی یکی از بهترین راهکارها در این زمینه است.

وی یادآور شد: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت انتخابات و امنیت انتخابات چهار نکته امورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این انتخابات است و آموزش و پرورش فارس از همه ظرفیت‌های خود برای کمک به مشارکت حداکثری و برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دستورالعمل تشکیل هیات اندیشه ورز این اداره کل با موضوع انتخابات پیش‌رو به زودی به اداره‌های آموزش و پرورش و مدارس سراسر استان نیز ابلاغ می‌شود.

تشکیل شورای اندیشه‌ورز آموزش و پرورش فارس با موضوع انتخابات 

در این نشست راهکارهایی نیز برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه ارائه شد که از این شمار می‌توان به برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها، گفت‌وگو با فرهنگیان و دانش آموزان درباره اهمیت مشارکت انتخاباتی، تلاش برای رفع شبهات دانش‌آموزی، راه اندازی پویش‌های متعدد، استفاده از ظرفیت معلمان و دانش آموزان با انگیزه در اجرای انتخابات، برنامه ریزی برای جلب مشارکت حداکثری در فضای مجازی، و انتشار سرودهای حماسی و تولید آثار هنری نام برد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha