معاون استاندار همدان: انتخابات اسفند در ملایر تمام الکترونیکی برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: ملایر به سبب ظرفیت بالای خود، از معدود حوزه‌های رای‌گیری تمام الکترونیک در کشور است و انتخابات یازدهم اسفند در این شهر تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «حسن رضانیا» عصر پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار کرد: از این نظر تلاش‌های مجموعه فرمانداری، ستاد انتخابات و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان ستودنی است.

وی ادامه داد: تمامی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ملزم به رعایت دقیق قانون و پایبندی به اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی هستند.

رضانیا خاطر نشان کرد: با رعایت اخلاق و قانون شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه قانون شفافیت مالی که در قانون انتخابات پیش‌بینی شده، در کنار سایر قوانین لازم‌الاجرا است، ابراز امیدواری کرد: با کمترین چالش از این عرصه مهم سیاسی کشور نیز با سربلندی خارج شویم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تاکید بر اینکه تا این مرحله از روند اجرایی انتخابات، با وفاق و وحدت خوب ستاد انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت و بازرسی این شهرستان به خوبی و با موفقیت پیش رفته است، افزود: امکانات جدید پیش‌بینی شده در قانون همانند بهره‌مندی از آنتن رسانه ملی یک نقطه قوت است.

وی خطاب به داوطلبان توصیه کرد: به خوبی از این ظرفیت بهره‌مند شوند که ضوابط آن از روزهای گذشته منتشر شده و بزودی بیشتر به سمع و نظر خواهد رسید.

امام جمعه ملایر نیز همه داوطلبان انتخابات مجلس را به رعایت اصول اخلاقی و شرعی در رقابت‌های انتخاباتی توصیه کرد و گفت: تمام افراد دخیل در امر انتخابات را نیز به رعایت تقوای الهی توصیه می‌کنم.

حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" ابراز امیدواری کرد: با رعایت اخلاق حسنه و تقوا و با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب در امر انتخابات، شاهد یک صحنه پرشور و سرشار از اخلاق باشیم و در پایان این مهم، افراد اصلح به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

معاون استاندار همدان: انتخابات یازدهم اسفند در ملایر تمام الکترونیکی برگزار می شود

داوطلبان بسترساز مشارکت حداکثری مردم باشند

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز رعایت چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و رقابت را به عنوان راهبردهای اصلی انتخابات یازدهم اسفندماه امسال مورد تاکید قرار داد.

«سلمان اسماعیلی» خاطرنشان کرد: تعدّد دستگاه‌های نظارتی در انتخابات پیش‌رو، امکان هرگونه تخلف را به نزدیک صفر رسانده است و هر فردی هم بخواهد دست به تخلف بزند توسط مراجع ذیصلاح و قضایی به طور قطع با او برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تعهد افراد در هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی به انقلاب اسلامی و قانون برای اکثریت جامعه مورد وثوق و تایید است.

فرماندار ویژه ملایر ضمن تقدیر از حضور دواطلبان در عرصه انتخابات محلس شورای اسلامی، گفت: این افراد با حضور خود در عرصه انتخابات، موجب شور و نشاط این میدان بزرگ شده‌اند و حضور آنان در این نشست، به معنای این است که مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی هستند و همچنین بیانگر اعتماد آنها به نظام مقتدر اسلامی است.

اسماعیلی مجلس شورای اسلامی را از مهمترین ارکان اداره کشور دانست و تاکید کرد: سیاست‌گذاری‌های کشور توسط یک مجلس قدرتمند، می‌تواند بسیار مثمرثمر و مطلوب رقم بخورد، به گونه‌ای که با برخی قوانینی مواجه هستیم که اگرچه از دهه‌ها قبل تصویب شده‌، اما هنوز جاری هستند و این نشانه عمق تاثیرگذاری قوه مقننه است.

وی یادآور شد: در راستای افزایش مشارکت و تسهیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار را از ۱۹۹ به ۲۲۰ شعبه ارتقا دادیم تا همه جامعه هدف رای‌گیری بتوانند به سهولت در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

معاون استاندار همدان: انتخابات یازدهم اسفند در ملایر تمام الکترونیکی برگزار می شود

معاون استاندار همدان مردم را مالک اصلی این کشور و انقلاب دانست و گفت: نباید مردم را بخاطر جلب‌نظر و توجه احتمالی، از آینده روشن کشور ناامید کرد، بلکه داوطلبان باید از خود و برنامه‌های خود بگویند و در فضایی مومنانه موجب مشارکت حداکثری مردم شوند.

اسماعیلی اظهار داشت: در این راستا امکاناتی نظیر پخش محلی رسانه ملی، ایجاد ستاد در روستاها، ایجاد فضای ستادی در فضای مجازی، برپایی ستاد در بافت مرکزی شهر با وجود تمام چالش‌ها، تعیین بیش از ۴۰ نقطه تبلیغات بصری در شهر ملایر در راستای افزایش مشارکت مردم با همکاری داوطلبان و در راستای اجرای قانون جدید انتخابات فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما از هویت مستقل دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان ملایر حراست می‌کنیم و با عمل به تکالیف قانونی پاسدار سلامت، امنیت و صحت انتخابات هستیم و به هیچ وجه آبرو و آخرت خود را با دنیای کسی معامله نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر اعضای شورای تامین، نمایندگان هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و دواطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر حضور داشتند.

شهرستان ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha