فرماندار ملایر: مدیران در ایجاد شور انتخاباتی تکلیف قانونی دارند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو هستند و همه در ایجاد شور انتخاباتی تکلیف قانونی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید ستاد انتخابات داشته باشند و این موضوع به صورت کتبی نیز ابلاغ می‌شود.

وی، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: با برگزاری جلسات جهاد تبیین و هر برنامه‌ای که موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود، برنامه‌ریزی کنید، چرا که مساله انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مدیران تا هفته آینده موظف به ارایه گزارش برنامه‌های مرتبط با انتخابات و مشارکت حداکثری هستند،ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب یکسال است علم تبیین را در دست گرفته‌اند و در هر جلسه و مناسبتی مردم را به مشارکت دعوت می‌کنند، همه ما نیز در انجام این وظیفه خطیر باید مجدانه پای کار باشیم.

اسماعیلی بر لزوم همکاری هر چه بیشتر مدیران با ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد و افزود: سلامت، صحت و حفظ اعتماد مردم خط قرمز ما است و ضمن تاکید بر بی‌طرفی کامل و حفظ استقلال، از هیچ جریان و حزبی در انتخابات حمایت نمی‌کنیم.

وی همچنین به دستاوردها و موفقیت‌های دولت سیزدهم و پیرو آن در استان و شهرستان ملایر اشاره و اظهار کرد: با وجود همه تنگناها، مشکلات و محدودیت‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خوب کار کردند و دستشان پُر است.

معاون استاندار همدان ضمن تاکید بر اینکه مدیران باید همچنان پای کار مردم و منافع شهرستان و پیگیر مصوبات جلسات باشند، یادآور شد: تکریم ارباب رجوع، پیگیری امور مردم، برآورده کردن نیازها و مطالبات مردم همچنان مورد تاکید است و مدیران باید نسبت به عملکرد کارکنان خود در تکریم ارباب رجوع نظارت داشته باشند.

فرماندار ملایر: مدیران در ایجاد شور انتخاباتی تکلیف قانونی دارند

اسماعیلی، تقویت تعامل و همکاری دستگاه‌ها با یکدیگر را برای پیشبرد امور مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه فجر به عنوان یک برهه بسیار مهم و تعیین کننده، مدیران در ارایه گزارش اقدامات، عملکرد و جهاد تبیین، اقدام کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در سطح کشور و پیرو آن در شهرستان با ۱۹ کارگروه و شرح وظایفی مشخص، افزود: دهه فجر باید باشکوه و با برنامه‌های ویژه برگزار شود و اقدامات دولت و نظام برای مردم بازگو شود.

به گزارش ایرنا؛ در نشست شورای اداری شهرستان ملایر از زحمات و تلاش‌های چندین ساله «حسین فارسی» که به افتخار بازنشستگی نائل شد، قدردانی و «مسعود وفایی‌زاده» به عنوان سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha