۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85359453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات انتخاب نمایشنامه تئاتر کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند

تهران- ایرنا- دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به پایان زمان فراخوان این رویداد اظهار داشت: اعضای هیات انتخاب متون نمایشنامه این بخش معرفی شدند.

مهدی سیم ریز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده و بنا بر صلاحیت و رزومه کاری افراد، اعضای هیات انتخاب متون نمایشنامه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز انتخاب شدند.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی افزود: بر این اساس حسین فدایی حسین، امیرمشهدی عباس و مریم کاظمی برای انتخاب متون برگزیده این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

سیم ریز عنوان کرد: در جریان انتخاب آثار این بخش به سمتی خواهیم رفت که گروه‌هایی که توان بیشتر و تجربه بهتری برای تولید آثار دارند، در ادامه مسیر همراه جشنواره باشند تا بر این مبنا شاهد خروجی قابل دفاعی از این بخش باشیم.

وی به اهمیت بخش انتخاب آثار نمایشنامه کودک و نوجوان اشاره و این مهم را گامی ارزشی در راستای تولید آثار فاخر با مضمون سیره رضوی و شخص امام رضا (ع) برای مخاطب کودک و نوجوان قلمداد کرد.

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال گروه‌های نمایشی در این بخش بتوان آثار ارزشمندی را در سال جاری به دید عموم رسانید.

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه‌های بیستمین و یکمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) ۲۹ آذرماه منتشر شد.

در این فراخوان آخرین‌مهلت ارسال طرح و ایده و یا نمایشنامه پیشنهادی و رزومه ۲۵ دی ۱۴۰۲، زمان اجرای گروه‌ها ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره: میلاد امام رضا (دهه کرامت۱۴۰۳) در مشهد مقدس اعلام شده است.

اطلاع‎‌رسانی جشنواره از طریق تارنمای شمس توس به نشانی shamstoos.ir و فرایند ثبت‌‎نام و ارسال اثر از طریق سامانه portal.shamstoos.ir انجام می‌‎شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha