۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85359534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ درصد جاده های بجستان نیازمند بهسازی است

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85359534
۳۳ درصد جاده های بجستان نیازمند بهسازی است

گناباد- ایرنا- فرماندار بجستان گفت: ۱۱۰ کیلومتر از مجموع ۳۳۰ کیلومتر جاده های آسفالته این شهرستان معادل ۳۳ درصد نیازمند بهسازی است.

حسن حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۵۵۰ کیلومتر جاده های اصلی و فرعی بین شهری و روستایی شهرستان بجستان ۳۳۰ کیلومتر آن آسفالته و ۱۱۰ کیلومتر آن نیازمند بهسازی است.

وی ادامه داد: از مجموع جاده های نیازمند بهسازی در بجستان ۶۰ کیلومتر را جاده های روستایی و ۵۰ کیلومتر را جاده های بین شهری تشکیل می دهد.

فرماندار بجستان گفت: بهسازی جاده های بجستان، فیض آباد، گناباد و بردسکن در مجموع به مبلغ ۶۳۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته است و بعد از انتخاب پیمانکار در آینده نزدیک عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

حیدری افزود: از مجموع ۹ کیلومتر باقی مانده دو بانده سازی جاده بجستان به فردوس استان خراسان جنوبی سه کیلومتر به تازگی به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت و مناقصه ۶ کیلومتر باقی مانده در مجموع به مبلغ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۶۰ کیلومتر جاده بجستان به فردوس استان خراسان جنوبی ۲۳ کیلومتر در محدوده شهرستان بجستان قرار دارد و با دوبانده سازی ۶ کیلومتر باقی مانده ، جاده مشهد تا فردوس به صورت کامل دوبانده خواهد شد.

از مجموع ۵۵۰ کیلومتر جاده های شهرستان بجستان ۳۳۰ کیلومتر آسفالته و ۲۲۰ کیلومتر خاکی است.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha