فرمانده سپاه کربلا مازندران: سردار سلیمانی وابسته به جناحی نبود

ساری - ایرنا - فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی با برکت خود با همه جریان های سیاسی برخورد مناسبی داشت و در شهادت وی تمام سلیقه های سیاسی عزادار بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیاوش مسلمی روز شنبه در یادواره شهید مدافع حرم محمد معافی بیان داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی و رفتار خود نشان داد که برای همه جریان های سیاسی احترام قائل است و تا زمان شهادت بر این امر اهتمام داشت.

وی اظهار داشت: امروز در ایران و محور مقاومت همه جریان ها قدر شناس زحمت های حاج قاسم هستند که این امر قابل ارزش است.

وی با بیان این که، در حال حاضر همه مردم کشور باید در کنار هم باشند، بیان داشت: انتخابات از جمله میدان های مهمی است که حضور مردم دارای اهمیت است.

سردار مسلمی ادامه داد: به هیچ عنوان انتخابات میدان تسویه حساب نیست و در طول تاریخ اتحاد مردم زمینه ساز موفقیت های بزرگ برای کشور بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران: سردار سلیمانی وابسته به جناحی نبود

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حماسه بزرگ طوفان الاقصی معادلات منطقه را تغییر داد و مردم جهان یکپارچه طرفدار فلسطین هستند.

وی با ذکر این مطلب که رژیم غاصب اسرائیل در طول ۷۰ سال اخیر بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی را به شهادت رساند، ادامه داد: این رژیم کودک کش تحت هیچ شرایطی در طول این مدت از اذیت و آزار مردم مظلوم فلسطین دست نکشید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: امروز در بسیاری از کشورهای اروپایی سیل خروشانی از حمایت مردمی برای فلسطین شکل گرفت که این امر ارمغان طوفان الاقصی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه به برکت خون پاک شهدا محور مقاومت در منطقه مدافع مظلومیت مردم فلسطین است، افزود: امروز استکبار از قدرت اسلام می ترسد.

این مقام مسوول تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم بزرگترین جهاد با استکبار است که این اصل را همه مسوولان و خدمت گزاران به مردم باید بدانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha