۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85360055
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر فرصتی مغتنم در ارائه خدمات صادقانه دولت و نظام است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه خدمات و تلاش های صادقانه و خالصانه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه ستاد دهه فجر گیلان در رشت اظهار کرد: همه مدیران باید پرچم افتخارات نظام را افراشته کرده و مردم را بیشتر با خدمات دولت و نظام آشنا کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام شده و دستاوردهای بسیاری حاصل شده است، افزود : مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخشهای مختلف از جذب سرمایه گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها، ایجادو ارتقاء زیرساختها انجام شده و چه دستاوردهای کم نظیری در حوزه های علمی، بهداشتی و درمانی و غیره حاصل شده در حالی که پیش از انقلاب، ما کشوری مصرف کننده بودیم و حتی پزشکان عمومی ما نیز از کشورهای دیگر بود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: در عین حال باید جشن دهه فجر امسال را که همزمان با اعیاد مبارک ماههای رجب و شعبان است، با شکوه هر چه بیشتر برگزار کرده و جشن به یادماندنی را برای مردم رقم زنیم.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها نیز باید فضا را به سمت آینده امیدبخش سوق دهند و از سوی دیگر با کسانی که قصد ایجاد ناامیدی و حاکم کردن فضای یاس در جامعه و مردم را دارند و نیز افرادی که هنجارشکنی کرده و در این راستا گام برمی دارند، برخورد شود.

استاندار گیلان بیان کرد: ملت ما با رهبری امام راحل(ره) یک قدرت جهانی را شکست داد و هم اینک در سایه انقلاب شکوهمند و نظام اسلامی ما، موج بیداری در دنیا شکل گرفته و شاهدیم که دشمنان ما به سمت زوال و نابودی حرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده و آنان را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند اما آینده از آنِ آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می دانند.

عباسی در ادامه گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقاب اسلامی ملت ما ایستادگی کرد و در برابر همه توطئه‌های دشمنان پیروز شد در حالی است که استکبار با هزاران میلیارد دلار هزینه قصد داشت تا این ملت و کشور را منزوی کند اما با همه هزینه ها و توطئه های بسیار ناکام ماند زیرا انقلابی که اساس آن قرآن و اعتقادات دینی است، شکست نخواهد خورد.

استاندار گیلان اظهار کرد: در برهه کنونی نیز باید تلاش کنیم تا جشن های دهه فجر باشکوه برگزار شود و به نسل امروز و جوانان نیز نشان دهیم که ملت ما در چه زمانی و چه موقعیتی دشواری برابر زورگویان ایستاد و در چه شرایط سختی پیروز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha