۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85372495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شناورهای دریایی با آغاز دهه فجر در بندرانزلی رژه رفتند 
عکس آرشیوی است

رشت- ایرنا- شناورهای دریایی بندر انزلی همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امروز (پنجشنبه)با حضور مسئولان شهرستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و مردم رژه رفتند.  

به گزارش ایرنا، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شناورهای نیروهای دریایی، نظامی، انتظامی و سازمانهای حوزه دریایی مستقر در شهرستان در حوضچه بلوار قدس بندرانزلی به حرکت درآمدند.

ایجاد هزارو ۱۸۶ شغل طی یکسال گذشته در بندر انزلی

فرماندار شهرستان بندر انزلی از ایجاد هزارو ۱۸۶ شغل طی یکسال گذشته در انزلی خبر داد و افزود: از دهه فجر سال گذشته تا کنون ۳۹۴ اشتغال دائم و ۷۹۲ اشتغال موقت در این شهرستان ایجاد شده است.

محمد پورخوش سعادت در در دیدار اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان با امام جمعه بندرانزلی بمناسبت یادشده اظهار کرد: کل پروژه هایی که طی یکسال گذشته در شهرستان بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید ۲۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال است.

وی اعتبار پروژه های امسال را که کلنگ اجرای آنها بر زمین زده شده است را ۱۶ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها، ادای احترام به شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهید جباری از شهدای انقلاب اسلامی، ، یادواره شهدای آبکنار و برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انزلی از دیگر برنامه‌های نخستین روز از آغاز دهه مبارک فجر در شهرستان بندر انزلی است.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha