۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85360605
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهردار کهریزک:مشارکت دانش آموزان درفرهنگسازی حفظ محیط زیست موثر است  + فیلم

شهرری -ایرنا - شهردار کهریزک با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوای پاک با حضور دانش‌آموزان گفت: مشارکت دانش‌آموزان در فرهنگسازی در حوزه محیط زیست و اهمیت هوای پاک نقش موثری خواهد داشت.

به گزارش ایرنا ، نمایشگاه هوای پاک با مشارکت دانش‌آموزان و با هدف توجه آنان به حفظ محیط زیست و هوای پاک در کهریزک در حال برگزاری است.

علی کلهر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوای پاک در محل بوستان خانواده که به مناسبت روز هوای پاک برگزار شده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری کهریزک و شرکت‌هایی که در حوزه حفظ محیط زیست دغدغه داشته و به دنبال ایفای نقش برای رفع مشکلات زیست محیطی هستند، برگزار شده است.

وی بیان داشت: به عبارت بهتر با توجه به اهمیت هوای پاک، این نمایشگاه به منظور کمک به توسعه و اشاعه فرهنگ سالم‌سازی و آموزش نگهداری و حفاظت از محیط زیست به دانش‌آموزان و برخورداری از محیط سالم و هوای پاک برگزار شده است.

شهردار کهریزک با اشاره به استقبال مردم بخش کهریزک از برگزاری این نمایشگاه، عنوان داشت: دانش‌آموزان با حضور در این نمایشگاه نگاه خود به هوای پاک را در قالب نقاشی و کاردستی ارائه کرده اند.

کلهر با اشاره به تأثیر مشارکت دانش‌آموزان در فرهنگسازی در حوزه محیط زیست و اهمیت هوای پاک، افزود: طرح‌های بسیار زیبایی در این نمایشگاه توسط دانش‌آموزان ارائه شده که نشان‌دهنده نوع نگاه آن‌ها به موضوع و نقش اجتماعی افراد جامعه در کمک به سالم‌سازی محیط زیست و داشتن هوای پاک است.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این نمایشگاه، دستاوردهای بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست و کارآفرینان فعال در شهر کهریزک به نمایش گذاشته شده‌ است.

شهردار کهریزک ابراز امیدواری کرد: این اقدامات در فرهنگسازی و توجه دادن همگان برای کمک به سالم‌سازی فضای تنفسی مردم شهر کهریزک موثر باشد.

کلهر خاطرنشان کرد: نمایشگاه هوای پاک به مدت ۳ روز در بوستان خانواده شهرداری کهریزک در حال برگزاری می باشد.

کهریزک در جنوب پایتخت در شهرستان ری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha