۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85360654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۷۲۴ خیر از مددجویان ماهنشانی حمایت می‌کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در زمان حاضر یک هزار و ۷۲۴ حامی و خیر از مددجویان شهرستان ماهنشان حمایت می‌کنند.

روح الله صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۷ درصد از مجموع حامیان و خیرین کمیته امداد این شهرستان شامل ۸۱۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت شبکه سازی برای جذب حامیان جدید توسط حامیان فعلی، یادآور شد:به همین منظور پویش و طرح های مختلفی از سوی این نهاد برگزار می شود.

صالحی اظهار داشت: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف سال، پویش‌های مختلفی برگزار می‌کند که پویش‌ یک پرستار، یک حامی و یک کلاس حامی یک یتیم از جمله آنهاست.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه برای پنج هزار و ۹۹۳ مددجوی زنجانی طی ۹ ماهه امسال، گفت: این طرح با هدف تفقد و دلجویی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شود.

صالحی تصریح کرد: در این دیدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف، ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده های نیازمند و تقویت همدلی و الفت بیشتر در جامعه اسلامی در دستور کار است.

وی گفت: اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد می‌شود.

این مسوول افزود: تکریم خانواده های تحت حمایت و ترویج فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح الجنه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: مدجویان این نهاد شامل خانوارهای سرپرست سالمند، زنان سرپرست خانوار، دختران خود سرپرست و سرپرست زندانی هستند.

صالحی گفت: در بازدیدهای انجام شده در طرح مفتاح الجنه به هر یک از خانواده‌ها به تناسب نیازی که دارند کمک می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha