۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85360705
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجرای گروه‌های موسیقی «نغمه و نی ریز» در کبودرآهنگ

همدان-ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: همزمان با آغاز دومین جشنواره «شب‌های موسیقی هگمتانه»، گروه‌های موسیقی نغمه و نی ریز توسط جواد آهنگری و محمدرضا شریفی در کبودرآهنگ برای شهروندان می‌نوازند.

سید حسین جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه برای دومین بار در استان اجرا می‌شود و کبودرآهنگ یکی از شهرستان‌های میزبان اجرای این برنامه است که هنرمندان موسیقی امروز در این شهرستان هنرنمایی خواهند کرد.

وی افزود: در همین راستا برنامه کارگاه آموزشی با موضوع «شناخت دستگاه های موسیقی ایرانی» با حضور «حمیدرضا بختیاری» امروز ساعت ۱۸ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودرآهنگ ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب جشنواره «شب‌های موسیقی هگمتانه» کنسرت نغمه و گروه نی ریز(همدان) امشب/یکشنبه/ ساعت ۲۰ تا ۲۲ در محل سالن سینما جوان کبودرآهنگ اجرا دارند.

جعفری یادآور شد: برنامه «شب موسیقی عاشیقی» با هنرمندی آقایان دریایی، فضل اله خانی ،طالبی و علی یاری از هنرمندان شهرستان کبودرآهنگ در محل سالن سینما جوان کبودرآهنگ اجرا می شود.

اجرای گروه‌های موسیقی «نغمه و نی ریز» در کبودرآهنگ

وی ادامه داد: دومین جشنواره «شب‌های موسیقی هگمتانه» با تمرکز بر اجرای گروه‌نوازی هنرمندان استان همدان به مدت هفت شب در ۱۰ شهرستان استان به صورت کنسرت اجرا می‌شود و اجرای ۵۰ اثر در دومین جشنواره شب های موسیقی هگمتانه از ۲۹ دی تا پنجم بهمن در ۱۰ شهر استان به صورت کنسرت آغاز شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودرآهنگ، ایجاد بستر مناسب برای هنرمندان موسیقی سنتی و محلی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد و افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha