۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85361275
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: مردم با شناخت نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی برای مجلس برگزینند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با انتخابی آگاهانه و با در نظرگرفتن شاخص هایی، افرادی اصلح و در تراز انقلاب اسلامی برای کرسی مجلس شورای اسلامی برگزینند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی شامگاه یکشنبه در جمع مردم روستای علی آباد بخش مرکزی شهرستان رودبار اظهار کرد: وظیفه ما نیز صیانت از آرای مردم است که با تمام تلاش این کار را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات در مناطق مختلف از جمله در روستاها افزود: اشتغال و مسکن روستایی دستور رییس جمهور در راستای منویات مقام معظم رهبری، از جمله کارها و برنامه های دولت سیزدهم‌ است که این مهم در گیلان نیز مورد توجه قرار دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت فراهم شدن زیرساخت های اشتغال و مسکن در روستاها ادامه داد: با توجه‌ به موضوع اشتغال و مسکن روستایی و تحقق این ۲ در روستاها، دیگر نیازی به حضور روستاییان به شهرها و تمنای اشتغال نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار سند تک برگ روستایی در گیلان صادر شد که صدور ۲۰ هزار سند روستایی در دولت سیزدهم انجام شده است.

عباسی با تشریح سایر اقدامات دولت سیزدهم در بخش های مختلف اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه بیمه ای اعم از بیمه روستایی و عشایری و خدمات درمانی توجه کرده و کارهای ارزشمندی انجام داده است.

وی در ادامه در پاسخ به مسایل مطرح شده از سوی مردم روستای علی آباد بخش مرکزی شهرستان رودبار خاطر نشان کرد: طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفت بنابراین بنیاد مسکن در اسرع وقت نسبت به انجام طرح هادی در این روستا اقدام کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ارتباط با آسفالت، بهسازی و روکش جاده منجیل به علی آباد، فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و انتقال آب دستورات لازم را ارایه داد.

استاندار گیلان همچنین با سه خانواده شهید؛ پدر شهید قربانعلی لاچینی، مادر شهید جاویدالاثر حسین امیری نیا و پدر و مادر شهید پرویز سرمعلی زاده دیدار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha