فنی و حرفه‌ای کردستان ۱۰۴ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان ارائه کرد

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۴ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه در سپاه بیت‌المقدس استان ارائه شد.

به گزارش ایرنا، سید علی علوی روز دوشنبه در بازدید از مجتمع آموزشی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار راهکاری اساسی در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان پس از پایان خدمت است.

وی با اشاره به اینکه با تعامل و همکاری دوسویه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سپاه بیت المقدس استان به بسیجیان هم مهارت آموزی ارائه می شود، افزود: بسیجیان با دریافت برگ سبز آماده اعزام به خدمت مقدس سربازی می شوند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با بیان اینکه این اداره کل با اتخاذ تمهیدات لازم زمینه گسترش آموزش های مهارتی بین همه اقشار جامعه را فراهم کرده است، گفت: سازمان فنی و حرفه ای تنها متولی ارائه آموزش های مهارتی غیررسمی است که در کردستان ۱۶ مرکز دولتی و افزون بر یک هزار آموزشگاه آزاد نیازهای آموزشی متقاضیان را پاسخ می دهد.

علوی با تقدیر از تعامل و همکاری سپاه بیت المقدس استان کردستان از آمادگی این اداره کل در راستای افزایش تعامل و همکاری در راستای ارائه آموزش های مهارتی به سربازان خبر داد و یادآور شد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۰۴ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه در سپاه ارائه شده و تا پایان سال هم این مهم استمرار خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha