۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85363028
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شوک محافل امنیتی و سیاسی تل‌آویو از ضربه مهلک رزمنده فلسطینی با شلیک «آرپی‌جی»

تهران- ایرنا- محافل امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به شدت از هلاکت شمار زیادی از نظامیان این رژیم به دست یک رزمنده مقاومت فلسطین دچار شوک شده اند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما،ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که تعدادی از نظامیان این رژیم در اثر شلیک گلوله‌های آرپی‌جی به دو ساختمان کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: تعداد دیگری نیز بر اثر تله انفجاری در یک ساختمان دیگر کشته شدند و سه ساختمان یاد شده فرو ریخت.

در همین حال، «اسرائیل کاتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با اشاره به تلفات نظامیان این رژیم در غزه اذعان کرد: صبح بسیار سختی داریم. کشته شدن ۲۱ نظامی در غزه تاوان سنگینی است.

از سوی دیگر شورای شهرک صهیونیست نشین «افرات» در نزدیکی بیت لحم به کشته شدن دو نظامی صهیونیست از این شهرک در نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه اذعان کرد.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ۲۱ افسر و نظامی با یک آرپی‌جی کشته شدند که دو ساختمانی را هدف قرار داد که نیروهای ما در آن بودند، این دو ساختمان بمب گذاری شده بود که بر اثر شلیک آرپی‌جی منفجر شد و فاجعه را برای ما رقم زد.

از سوی دیگر «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خبر مرگ نظامیان صهیونیست در غزه به اطلاع همه خانواده های آنان رسیده است.

وی مدعی شد: با موجی از شایعات روبه رو هستیم و لازم است که توضیح دهیم که ما اطلاعات دقیق را تنها پس از آنکه با خانواده های نظامیان گفت وگو کنیم، منتشر خواهیم کرد.

همزمان «موشه یعلون» مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ما تاوان سنگینی برای غلبه بر حماس می‌پردازیم.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: صبح سخت و دردناکی است.

«یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: صبح دشوار و غیرقابل تحملی را با کشته شدن ۲۱ نظامی ذخیره می گذرانیم.

«یوآف کیش» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز گفت: درد هولناکی است، با فاجعه هولناک روز گذشته در خان یونس (کشته شدن ۲۱ نظامی)، زبان از بیان حجم اندوه بزرگ من قاصر است.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تلفات این رژیم گفت: این صبح سنگین تر از آن است که بتوان آن را تحمل کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: در سایه فاجعه در غزه، هفت نظامی مجروح به بیمارستان «سوروکا» منتقل شده اند که در میان آن دو نظامی حالشان وخیم است و دو نظامی دیگر جراحت متوسط دارند.

رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نیز گزارش داد: با وجود اقدامات انجام شده از سوی یگان مهندسی، یک مبارز از دهانه تونلی در غزه خارج شده، بدون اینکه دیده شود و گلوله آر پی جی شلیک کرد و این فاجعه را رقم زد.

از سوی دیگر «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به تلفات این رژیم مدعی شد: برای تحقق اهداف جنگ که سرنوشت آتی اسرائیل را تعیین می کند، کشته شدن نظامیان ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha