جهاد تبیین، بهترین راهکار مقابله با جریان تحریف است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: امروز بهترین راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است و باید روایت اول را در موضوعات مختلف داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی امیری‌نژاد روز سه شنبه در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان، افزود: در جهاد تبیین باید به نقطه تمرکز دشمن دقت کنیم تا بتوانیم اثرگذاری لازم را در مقابل نقشه های شوم دشمنان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: طبق اذعان پژوهشگران اندیشکده‌ای در آمریکا در سال‌های آینده کسی که سلاح نظامی دارد ابر قدرت نیست بلکه کسی ابرقدرت است که راوی روایت اول باشد؛ بنابراین ما باید راویان اول حوادث و مسایل مختلف باشیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان اینکه امروز رسالت ما رسالت زینبی(س) است، گفت: این بانوی بزرگوار در جبهه جنگ نرم نیز جنگیدند و ما امروز اربعین و عاشورا را مدیون این بزرگ بانوی دشت کربلا هستیم.

وی با بیان اینکه اربعین بزرگترین مانور فرهنگی جهان تشیع است،‌افزود: اربعین معجزه زنده جهان تشیع است و باید امروز در بحث تولید محتوا به اربعین توجه شود، چراکه اربعین نقطه ثقل جهان تشیع است.

امیری‌نژاد با بیان اینکه امروز ما از جنگ ترکیبی عبور کرده و وارد جنگ شناختی شدیم، گفت: هدف دشمن در این جنگ سیاه‌نمایی و تعویض ارزش و ضد ارزش است و ما باید پیشروتر از دشمن باشیم بنابراین نباید صرفا حالت تدافعی به خود بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز ما وارد جنگ شناختی شدیم و دشمن در عرصه مقاومت دچار شکست غیر قابل ترمیم شده است، گفت: طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کرد و ما امروز در جبهه مقاومت مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادیم.

امیری نژاد با بیان اینکه ما اسرائیل مدعی را به گوشه رینگ برده‌ایم و پایان طوفان الاقصی به نابودی اسرائیل می‌انجامد، گفت: اسرائیل نتوانسته به غزه زیر زمینی که غزه اصلی است دست یاید و امروز بیشتر تونل‌های غزه زیر شهرک‌های صهیونیستی قرار دارد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شعار حقیقی ما زن، زندگی و آگاهی است، بیان کرد: دشمنان که سال گذشته شعار زن، زندگی و آزادی سر دادند دلشان به حال کشور ما نسوخته بود بلکه از پیشرفت‌های کشور شدیدا عصبانی هستند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در ادامه با بیان اینکه ما امسال مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور یعنی انتخابات را پیشرو داریم، گفت: جبهه مقاومت بر روی انتخابات ما حساب کرده است، اگر ما انتخابات و حضورمان ضعیف باشد جبهه مقاومت سیلی می‌خورد.

امیری‌نژاد با بیان اینکه ۷۷ درصد مردم انتخابات را از فضای مجازی رصد می‌کنند، گفت: ما باید راوی انتخابات باشیم و باید به قدری کار کنیم که لجن پراکنی و شایعه پراکنی دشمن اصلا دیده نشود تا مشارکت حداکثری در انتخابات را به لطف خداوند داشته باشیم.

پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شد.

کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

تیم‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نرم‌افزار(اپلیکیشن) تلفن همراه، بازی‌ها(گیم) ویژه تلفن همراه، پویانمایی (انیمیشن) تمام تکنیک‌ها در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره با هم رقابت کردند.

محورهای عمومی این رویداد نیز شامل کلیپ، استوری موشن، پوستر، موشن‌گرافیک، عکس نوشت و اینوگرافیک بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha