جهاد اسلامی فلسطین: عملیات المغازی شکست ارتش اسرائیل را ثابت کرد + فیلم

تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: عملیات مقاومت فلسطین در اردوگاه المغازی در جنوب نوار غزه و به هلاکت رساندن ۲۴ نظامی صهیونیست و زخمی کردن شمار دیگری از آنها نشان داد که رژیم صهونیستی در همه اهدافش در جنگ علیه غزه شکست خورده است.  

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «احسان عطایا» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت و گو با شبکه فلسطین الیوم اظهار داشت: رژیم اشغالگر اسرائیل به خاطر به هلاک رسیدن نظامیان خود در نبرد اخیر با رزمندگان مقاومت فلسطینی در شوک فرو رفته است.

وی افزود: از روز اول حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هماهنگی تمام و کمالی بین نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با اشغالگران صهیونیست وجود داشته است و ما می دانیم که وحدت میدان رکن اساسی برای پیروزی برابر این رژیم است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این جنبش با هیچ یک از گروه های فلسطینی مشکلی ندارد و با هماهنگی با سایر گروهها با قدرت در نبرد با نیروهای اشغالگر حضور دارد.

همچنین «مصعب البریم»‌ سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با شبکه المیادین با اشاره به موفقیت رزمندگان مقاومت فلسطین در به هلاکت رساندن نظامیان رژیم صهیونیستی در عملیات خود در اردوگاه المغازی گفت: آمار کشته های نظامی اعلام شده از سوی ارتش رژیم اسرائیل نصف تعداد واقعی نظامیانی است که در این عملیات مقاومت کشته شده اند.

وی افزود: این ضربه علیه اشغالگران صهیونیست یک پایان سیاسی برای همه کسانی است که دستشان به خون مردم فلسطین آلوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی خانه های فلسطینیان در منطقه السیاج در اردوگاه المغازی در جنوب نوار غزه را برای منفجر کردن، بمبگذاری کرده بود که رزمندگان مقاومت با شلیک گلوله آرپی جی به سمت این خانه ها، آنها را منفجر و نظامیان رژیم صهیونیستی در داخل آنها را کشته و زخمی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که دو ساختمان بر اثر شلیک رزمندگان مقاومت منفجر شد  و فروریخت و 24 نظامی این رژیم کشته شدند.

یک منبع نزدیک به مقاومت به خبرنگاران در غزه گفت که تعداد نظامیان کشته شده ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل بسیار بیشتر از آماری است که این رژیم اعلام کرده است .

این منبع تاکید کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه با غافلگیری های بزرگی از سوی مقاومت مواجه خواهند شد.

مقامات رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۲۴ نظامی ارتش این رژیم فقط در یک روز در جریان نبرد با مبارزان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داده و اعلام کردند که صبح سخت و دردناکی را آغاز کرده اند.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و نهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته کرده است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی رژیم اسراییل، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند و همچنان به کشتار ساکنان آن ادامه می دهند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ و شمار مجروحان نیز به ۶۳ هزار نفر افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha