۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85363458
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مجتمع تعمیرگاهی ناوگان باربری در شیراز به بهره برداری رسید

شیراز-ایرنا-مجتمع خدمات رفاهی و تعمیرگاهی ناوگان بار از سلسله پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با همکاری بخش خصوصی در ورودی شرق شیراز جهت استفاده فعالین ناوگان باربری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا ؛ رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز سه شنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری مجتمع تعمیرگاهی و خدماتی ناوگان بار در شیراز گفت: برای بهره برداری از این پروژه از ساختمان راکد شهرداری استفاده شده است.

رضا محمدیان در خصوص الگو قرار دادن مدل این پروژه‌ها در دیگر نواحی شهرداری گفت: مدل این پروژه‌ها مطلوب بوده و می‌توان همانند این پروژه‌ها را با کاربری‌ها و فضاهای مختلف در مباحث ترافیک، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در سایر قسمت‌های شهرداری اجرا کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در دیگر ورودی‌های شهر نیز به‌زودی شاهد افتتاح چنین مجموعه هایی خواهیم بود تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز گفت: بر اساس وعده‌ای که داده بودیم پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک از هفته حمل‌ونقل آغاز و تا دهه فجر به‌صورت مستمر ادامه دارد که در میان پروژه‌های کلان اعلام‌شده، نخستین مجتمع تعمیرگاهی و خدمات رفاهی ناوگان بار شیراز و حومه ازجمله پروژه‌های مهم مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در کشور است که در شهر شیراز به بهره‌برداری رسید.

هادی شه‌دوست شیرازی ضمن اشاره به این نکته که مجتمع تعمیرگاهی و خدمات رفاهی در محل بولوار خلیج‌فارس و قبل از پلیس‌راه، مقابل جاده منطقه ویژه اقتصادی واقع‌شده است؛ یکی از امتیازات این پروژه را دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی با راه‌اندازی این مجتمع؛ برای ۷۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

وی در خصوص خدمات ارائه‌شده در مجتمع مذکور گفت: خدماتی تعمیرگاهی ازجمله برق‌کاری، مکانیکی، لوازم‌یدکی، تنظیم موتور، سرویس روغن و پنچرگیری صافکاری جلوبندی، قطعه‌شویی، کارواش، جلوبندی، عرضه روغن‌موتور و لاستیک تعاونی و همچنین بخش اداری مربوط به دفتر ساماندهی خودروهای باری و خدمات اینترنتی، کافه و سوپر مارکت نیز در این مرکز به متقاضیان ارائه می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز بابیان اینکه هم‌زمان با ارائه خدمات خودرویی، تمام مراحل ساماندهی ناوگان بار و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال نیز در این مجتمع برنامه‌ریزی‌شده است، عنوان کرد: در این مجتمع ارائه خدمات به ناوگان بار باهدف حذف سفرهای درون‌شهری رانندگان خودروهای باری، ساماندهی این ناوگان و درنتیجه کنترل ترافیک در نظر گرفته‌شده است.

هزینه بهره برداری از این مجموعه حدود ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

این مجموعه شامل رستوران، کافه و سوپر مارست، برق‌کاری، مکانیکی، لوازم‌یدکی، تنظیم موتور، سرویس روغن و پنچرگیری صافکاری جلوبندی، قطعه‌شویی، کارواش، جلوبندی، عرضه روغن‌موتور و لاستیک تعاونی است و کلیه مراحل ساماندهی ناوگان بار و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال نیز در این مجموعه انجام می‌پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha