استاندار فارس: ساختار استاندارد نیازمند تغییر است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در جریان بازدید از اداره کل استاندارد فارس، خواستار ایجاد استفاده از ظرفیت مولدسازی، ایجاد ابتکار و تغییر در ساختار استاندارد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه سه شنبه در جریان این بازدید افزود: باید پس از هم اندیشی، ساختار جدیدی برای سازمان پیشنهاد داده شود تا پس از اخذ مجوزهای لازم از تهران، استان فارس به عنوان پیشتاز در این زمینه عمل کند.

وی، خلاق بودن، پاکدستی و وقت گذاری را از ویژگی های بارز مدیرکل استاندارد استان دانست و خواستار توسعه و گسترش روزافزون فعالیت‌های این مجموعه شد.

استاندار فارس: ساختار استاندارد نیازمند تغییر است

استاندار فارس، در خصوص موضوع فرسوده بودن ساختمان های اداره کل استاندارد استان گفت: پیشنهاد می کنم از ظرفیت مولدسازی برای حل این مشکل استفاده شود و تمام عواید حاصل از آن نیز در اختیار این مجموعه قرار می گیرد و این اداره کل دارای یک ساختمان خوب، مجهز و بروز خواهد شد.

ایمانیه، از دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، اداره کل صمت و سازمان جهاد کشاورزی را چهار دستگاه بزرگ و درگیر با مجموعه استاندارد دانست و افزود: می توانیم در سازمان هایی که مراودات اداری و همپوشانی و همکاری فراوانی با استاندارد دارند با کارشناسی لازم، واحدی بعنوان واحد استاندارد تعریف کنیم به گونه‌ای که ضوابط هر دو طرف رعایت شود.

وی افزود: از مباحثی که با حیات مردم سروکار دارند به هیچ عنوان عدول نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha