استاندار گیلان: نامزدهای انتخابات مجلس به دور از تنش و اختلاف افکنی رقابت کنند

رشت _ ایرنا _ استاندار گیلان گفت: همه گروه ها و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با رقابت سالم و به دور از تنش ها و اختلاف افکنی ها برنامه ها خود را به مردم ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی شامگاه در جمع مردم دهگاه دهستان شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه هر رای مردم تیری بر دشمن است، اظهار کرد: مردم نیز با مشارکت پرشور و حضور حداکثری نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و اهمیت مشارکت مردم پای صندوق های اخذ رای خاطر نشان کرد: انتخاب نمایندگان دارای تعهد و تخصص اهمیت بسزایی دارد، مجلس جلوی هرج و مرج را می گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان دارای تخصص و تعهد باید به مردم توجه کند، اظهار کرد: مجلس و دولت در کنار هم و قوه قضاییه می توانند حاکمیت نظام را تضمین کنند.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه امنیت و سلامت انتخابات بر عهده دست اندرکاران این عرصه است، اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات سالم تلاش می شود ضمن اینکه بیش از ۴۵ هزار نفر بر شعب اخذ رای در استان نظارت دارند.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت ها در مراجع‌ پنجگانه خاطر نشان کرد: صلاحیت داوطلبان و کارها در هیات اجرایی و نظارت بر اساس مستندات انجام شد و هم اکنون نیز شورای نگهبان ادامه کار در این بخش را انجام می دهد.

عباسی با بیان اینکه بسترهای لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان فراهم شده است، بیان کرد: انتخابات در رشت و خمام به صورت الکترونیکی برگزار می شود از این رو زیرساخت های لازم برای این امر فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای رفع دغدغه های برنجکاران اظهار کرد: پیش از این جلسه هیات دولت با حضور رییس جمهور و استانداران برای رفع مشکلات برنجکاران برگزار شد .

وی همچنین با اشاره به سفر وزیر جهادکشاورزی به گیلان با دستور رییس جمهور در شهریور ماه امسال و بررسی مسایل مختلف کشاورزان اضافه کرد: از آن زمان هیچ انبار برنج خارجی باز نشد ؛ برنج های ارزان قیمت موجود در بازار، برنج پرمحصول مازندران و بخشی در مروبط به غرب گیلان است و برنج وارداتی نیستند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: قرار شد که تعاون روستایی و تعدادی فروشگاه های زنجیره ای در استان با قیمت جدید برنج‌ کشاورزان را خریداری کند که اعلام خواهد شد.

وی در دیدار با مردم دهستان دهگاه آستانه اشرفیه خواست تا مشکلات مردم این منطقه را بررسی و رفع کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha